Nej det behöver man inte.
Partnern kanske är nöjd med att vara själv hemma.
Ja min partner är helnöjd med att vara det. Finns inget sorgligt med det.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nej det behöver man inte.
Partnern kanske är nöjd med att vara själv hemma.
Enda gången det blir lite tråkig stämning där är när användare rycker lite på axlarna åt sina hundars fysiska eller mentala hälsa. Som att de väljer att ta valpar på den skrajsna blandrastikens första löp. Det brukar inte gillas. I övrigt är där väldigt högt i tak och en väldig bredd!Hundforumet på buke är den plats där du minst troligt finner humor på hela nätet tror jag. Här är det blodigt allvar och går man emot strömmen blir det inne roligt. Ta din kvinna från denna plats, det råder jag dig. finns många trevliga hundform.
För att Lampans sambo tror du inte har något liv?
Haha, det blev ju en ganska spännande vinkling av tråden. Hade ingen aning om att det fanns så många bittra människor här. Verkligen roligt att se hur en text tolkas så olika beroende på hur man själv är.
Måste man vara väldigt aktiv själv om man har en aktiv partner? För annars har man inget liv och jag skulle känna mig kvävd? Njää det funkar inte riktigt så. Min sambo sitter faktiskt hemma 90 % av tiden när jag är iväg med hundarna. Han sköter också större delen av markservicen hemma, som städning och disk. Han har slutat undra när jag kommer hem för säger jag "om en timme" så kan det lika gärna betyda "om tre timmar" (jag har urusel tidsuppfattning). Han skulle aldrig få mig att välja mellan honom och hundarna, för ett sådant val hade egentligen handlat om ett val mellan att leva mitt liv som jag vill eller att leva mitt liv som han vill. Det inser han. Och vi är faktiskt nöjda med att ha det såhär, i alla fall just nu. Hur det blir i framtiden blir svårt att sia om, då en 3:e person är på ingång.
Hundforumet på buke är den plats där du minst troligt finner humor på hela nätet tror jag. Här är det blodigt allvar och går man emot strömmen blir det inne roligt. Ta din kvinna från denna plats, det råder jag dig. finns många trevliga hundform.
Största fjäsktråden någonsinhttp://www.bukefalos.com/threads/jag-fattar-faktiskt-inte-varfor-ni-har-sa-daligt-rykte.1351125/
Vi är faktiskt jättetrevliga på Hund, det är t om konstaterat i en tråd
Det är ganska intressant det där, hur det inte alltid är accepterat att tycka om att vara ensam hemma. Jag är en sån som fullkomligt älskar det, jag kan behöva "pauser" från allt emellanåt och att då bara vara med mig själv och få slappna av på egen hand är perfekt.Ja min partner är helnöjd med att vara det. Finns inget sorgligt med det.
Största fjäsktråden någonsin
Vad menar Lampan med inlägget då?Fast nu missförstår du vad @Lampan säger.
Jamen det är vad jag tycker! Jag har inte sett någonstans på Buke där man lär sig mer om ämnet än där. Och därför är det barockt för mig när folk skäller på just Hund.Största fjäsktråden någonsin
Han skulle aldrig få mig att välja mellan honom och hundarna, för ett sådant val hade egentligen handlat om ett val mellan att leva mitt liv som jag vill eller att leva mitt liv som han vill.
Fast alltså... Folk har olika humor. Det finns nog inget skämt som ALLA tycker är roligt. I det här fallet var det inte jättemånga som såg humorn i det, men några gjorde. Det blir lite konstigt om "humor" måste roa tillräckligt många, annars gills det inte? Det är ju ingen som blir ledsen av inlägget och bara en som tyckt sig läsa in en obehaglig underton.Jag är säker på att det hade tolkats som du tänkt dig om du skrivit något som faktiskt var roligt. Testa det nästa gång.
Egentid i hemmet är väl inget konstigt? Det är om partnern kräver att man ska vara hemma tillsammans för att hen är hemma som det skaver.Det är ganska intressant det där, hur det inte alltid är accepterat att tycka om att vara ensam hemma. Jag är en sån som fullkomligt älskar det, jag kan behöva "pauser" från allt emellanåt och att då bara vara med mig själv och få slappna av på egen hand är perfekt.
Jag har en gång till och med haft en partner som inte klarade av det. Han näst intill försökte tvinga mig till att hitta på saker när han gjorde det, för att han tyckte det var jobbigt att jag var hemma och gjorde "ingenting", trots att det var vad jag helst ville göra. Tydligen hade han tyckt det var enklare att vara borta om jag gjorde något jag inte ville under tiden?
Folk är ju olika, de flesta behöver nog egentid, men just när det kommer till relationer verkar det inte vara fullt accepterat att ta sin egentid i hemmet.
Var ska annars folk skälla?Jamen det är vad jag tycker! Jag har inte sett någonstans på Buke där man lär sig mer om ämnet än där. Och därför är det barockt för mig när folk skäller på just Hund.
Men det var trevligt att anklagas för att fjäska för en gångs skull
Jag visste det! Men jag orkade inte komma på nåt annat ordVar ska annars folk skälla?
Han skulle aldrig få mig att välja mellan honom och hundarna, för ett sådant val hade egentligen handlat om ett val mellan att leva mitt liv som jag vill eller att leva mitt liv som han vill. Det inser han.
Ja, okej, jag brukar mest se att det uppfattas som att personen kräver det, när det inte är något som är uttryckt alls. Men jag ser t.ex inte något sånt krav i texten TS skrivit heller.Egentid i hemmet är väl inget konstigt? Det är om partnern kräver att man ska vara hemma tillsammans för att hen är hemma som det skaver.
1. För att se vilka som är extremfeminister. 2.För att det är kul när folk blir upprördaVarför skrev du annars tråden?
Nja det tycker inte jagFast man kan vara feminist oavsett hur man tolkar TS första inlägg.