Öppet brev till kvinnan i mitt liv

Status
Stängd för vidare inlägg.
Ja, okej, jag brukar mest se att det uppfattas som att personen kräver det, när det inte är något som är uttryckt alls. Men jag ser t.ex inte något sånt krav i texten TS skrivit heller. :)
Nej, nu utgick jag inte från denna tråden utan från när ämnet partner vs krävande hobby brukar diskuteras här. Det var det jag trodde att du också gjorde när du skrev att det inte verkar accepterat med egentid i hemmet.

Vad menar Lampan med inlägget då?

Att TS ska skaffa sig ett eget liv istället för att sitta hemma och tycka att sambon missköter sina hushålleliga plikter för att hen lägger ner tid på sitt fritidsintresse. Och jag håller med, det verkar mycket kvävande att ha en missnöjd partner som undrar när man ska komma hem. Det du beskriver med din sambo är ju motsatsen. Han verkar ju nöjd och har inga problem med att sysselsätta sig utan dig.

Jag tar tillbaka allt om att han är väldresserad... nu måste JAG ut och hämta in ved! :arghh: Han gnäller något om att han är förkyld och har hostat hela natten :cautious:

Jag är jättefeministisk just nu.
Ska du klaga!! Min ouppfostrade karl har lagt mina avokados I FRYSEN!! De som jag lagt på köksbänken för att de skulle hinna mogna till kvällens middagsbjudning :rage:

Det var sista gången han får frosta av frysen utan övervakning :mad:

Nej, nu utgick jag inte från denna tråden utan från när ämnet partner vs krävande hobby brukar diskuteras här. Det var det jag trodde att du också gjorde när du skrev att det inte verkar accepterat med egentid i hemmet.
Det trodde jag också att jag gjorde. Jag håller på med en rejäl uppdatering av min hemsida på samma gång, så jag kanske inte har full koll på vad jag babblar om.

Förhoppningsvis beror det på att jag håller mer koll på vad jag sysslar med på hemsidan, annars har jag nog ett problem. :D

Hundforumet på buke är den plats där du minst troligt finner humor på hela nätet tror jag. ;) Här är det blodigt allvar och går man emot strömmen blir det inne roligt. Ta din kvinna från denna plats, det råder jag dig. :D finns många trevliga hundform.
Vilka skulle det vara? AH o AoH gick i graven, visserligen har det sistnämnda återuppstått men aktiviteten är mycket låg. På vovve verkar majoriteten vara fjortisar med sin första hund, på iFokus dräller det av olika hundrasforum, inget av dem kommer i närheten av att ha så samlad kunskap o erfarenhet som det finns på buke.

Ska du klaga!! Min ouppfostrade karl har lagt mina avokados I FRYSEN!! De som jag lagt på köksbänken för att de skulle hinna mogna till kvällens middagsbjudning :rage:

Det var sista gången han får frosta av frysen utan övervakning :mad:
Då får han inget samlag av dig på minst 1 månad :rage:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Hemlösa hundar ökar
  • Senast tagna bilden XV
  • Muddypaws 24/25

Hästrelaterat

Omröstningar