Japp jag slipper.Slipp då
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Japp jag slipper.Slipp då
Nu är det nog dags att sambon träder in här. Få se vad jag kan göra för nickJapp jag slipper.
Fast alltså... Folk har olika humor. Det finns nog inget skämt som ALLA tycker är roligt. I det här fallet var det inte jättemånga som såg humorn i det, men några gjorde. Det blir lite konstigt om "humor" måste roa tillräckligt många, annars gills det inte? Det är ju ingen som blir ledsen av inlägget och bara en som tyckt sig läsa in en obehaglig underton.
Ja fast jag skrev att det hade kunnat vara min sambo som skrev startinlägget. Vi skämtar ofta med varandra på liknande sätt. Men som jag skrev i ett tidigare inlägg är skämtet bara roligt för TS sambo om TS inte försöker pika på ett allvarligt sätt.Att TS ska skaffa sig ett eget liv istället för att sitta hemma och tycka att sambon missköter sina hushålleliga plikter för att hen lägger ner tid på sitt fritidsintresse. Och jag håller med, det verkar mycket kvävande att ha en missnöjd partner som undrar när man ska komma hem. Det du beskriver med din sambo är ju motsatsen. Han verkar ju nöjd och har inga problem med att sysselsätta sig utan dig.
Men dom som är bittra för att andra har roligt kan dom inte bara behålla sin bitterhet inom sig eller ut den på SIN EGEN sambo iställetJo, självklart. Klart att man får försöka vara rolig bäst man kan och inget roar alla.
Det var menat som en kommentar till TS inställning att alla som inte förstår hans humor är bittra.
Ja fast jag skrev att det hade kunnat vara min sambo som skrev startinlägget. Vi skämtar ofta med varandra på liknande sätt. Men som jag skrev i ett tidigare inlägg är skämtet bara roligt för TS sambo om TS inte försöker pika på ett allvarligt sätt.
Nej och det har jag aldrig skrivit hellerMåste man vara väldigt aktiv själv om man har en aktiv partner? För annars har man inget liv och jag skulle känna mig kvävd? Njää det funkar inte riktigt så. Min sambo sitter faktiskt hemma 90 % av tiden när jag är iväg med hundarna. Han sköter också större delen av markservicen hemma, som städning och disk. Han har slutat undra när jag kommer hem för säger jag "om en timme" så kan det lika gärna betyda "om tre timmar" (jag har urusel tidsuppfattning). Han skulle aldrig få mig att välja mellan honom och hundarna, för ett sådant val hade egentligen handlat om ett val mellan att leva mitt liv som jag vill eller att leva mitt liv som han vill. Det inser han. Och vi är faktiskt nöjda med att ha det såhär, i alla fall just nu. Hur det blir i framtiden blir svårt att sia om, då en 3:e person är på ingång.
Ska du klaga!! Min ouppfostrade karl har lagt mina avokados I FRYSEN!! De som jag lagt på köksbänken för att de skulle hinna mogna till kvällens middagsbjudning
Det var sista gången han får frosta av frysen utan övervakning
Jag svarade på inlägget som du skrev till mig....Varför taggar du mig
Men då ska du ju serva honom. Gör iordning lite honingsmjölk till honom och ge honom lite pepp
Jag ställde en ja eller nejfrågaJag svarade på inlägget som du skrev till mig....
Någon annan anledning finns inte....
Får ta fram klickern och köttbullarna.....Jag tror du måste backa i din träning av honom och befästa enklare saker innan ni kommer upp på en så avancerad nivå igen
Nej och det har jag aldrig skrivit heller
Jag är mycket mer aktiv med hundarna än min partner
Problem uppstår i ett förhållande om en av parterna resonerar som ts.
Om en av parterna har dom tankarna som beskrivs i huvudinlägget då är en väldigt missnöjd med hur relationen ser ut.
Jag håller med där... som man generöst delar med sig av.
Dom tankarna kommer någonstans ifrånOm det hade varit allvar ja, vilket TS hävdar att det inte är...
NU tror jag det är hög tid för honom att konsultera sin advokado!Men....det blir ju BELÖNING för honom
Aha! Det var därför han la dom i frysen. Nu blir det straffknull
Ja...Jag ställde en ja eller nejfråga
Som givetvis inte besvarades
Är det svaret på frågan?Ja...
Givetvis...
Är det svaret på frågan?
Om frågan blev förståd....Nä, det är nog 42