Onödiga prylar

Hazel

Trådstartare
Jag surfade runt lite på internet och hittade den här O_o jag vet inte hur det är med er, men jag har aldrig känt något större behov att ha en egen väska till mina BHs
903186.jpg


Vi lever ju i ett konsumtionssamhälle och jag antar att det banar väg för människor som uppfinner saker som inte riktigt behövs. Fram med era favoriter!
 
Sv: Onödiga prylar

ehm jo det är en väska för BHar, här är beskrivningen på den

I denna lilla väska med svart spets förvarar eller transporterar du dina värdefulla BHar. Den har följande fördelar: BHn behåller sin form, det finns plats för fem BHar, perfekt på resan, en trendig och elegant design. Stängs med två tryckknappar. Material: polyester. Mått ca 33,5x19x8 cm.
 
Sv: Onödiga prylar

Lol det verkar som att du hade fel.
 
Sv: Onödiga prylar

+ med flera

Tlkongsfråga, finns fler användningsområden för saker än vad dom som har gjort den har bestämt sig för :p
 
Sv: Onödiga prylar

Förlåt men lol på även den här fantastiska bortförklaringen.

/ Stormkast som inte ska vara mer OT nu.
 
Sv: Onödiga prylar

ehm jo det är en väska för BHar, här är beskrivningen på den

I denna lilla väska med svart spets förvarar eller transporterar du dina värdefulla BHar. Den har följande fördelar: BHn behåller sin form, det finns plats för fem BHar, perfekt på resan, en trendig och elegant design. Stängs med två tryckknappar. Material: polyester. Mått ca 33,5x19x8 cm.

Så FRUKTANSVÄRD O_o
 
Sv: Onödiga prylar

Jag kan faktiskt se poängen med den där, även om det kanske inte är vad jag skulle spendera pengar på själv. Bh-ar med fodrad kupa håller trots allt formen bättre om de inte vrängs. Hade jag fått en i present hade jag helt klart använt den, även om jag som sagt inte skulle lägga pengar på den själv ...

Veggie Twistern däremot, den är jag nog lite för omodern för ...
4d0738ec6b3d64335435dfc7fe56cb05.jpg


ee21659c9f9103e5c4fd7e3a891c27cb.jpg

"Gör spiraler eller spagetti av morötter, gurkor eller andra grönsaker. Superenkelt!"
 
Sv: Onödiga prylar

Men gud vilken praktisk grej! Jag som är så trött på att släpa runt mina behåar i en gammal Ica-kasse. Finns den i 80D?:)
 
Sv: Onödiga prylar

Den finns i leopardfärgat också :D
 
Sv: Onödiga prylar

Hahaha. Varför skulle man ens vilja ha en lång spiral av gurka? Nä. Jag är nog också lite för omodern för den. :D
 
Sv: Onödiga prylar

Ja. I leopard ser man ju hur praktisk den måste vara när man ska köpa två grapefrukter också.

917383.jpg
 

Liknande trådar

Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
5
· Visningar
1 094
Senast: Lady_S
·
Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
4 629
Senast: fixi
·
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
7 094
Senast: Blyger
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 087

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp