Onödig medicinering.

J

Jaba

jag kanske får bättre svar här.

Om en häst medicinerats i onödan pga analysföretagets miss (ej vet.) vart kan jag vända mej för att förhoppningsvis få analysföretaget att stå för den dyra notan?

Analysföretaget har för övrigt delgivit att dom missat men vill inte stå för våran onödiga räkning.

Sv: Onödig medicinering.

Skriv till dem, och kräv svar skriftligt med motiv till svaret de avger.

När du väl får deras skriftliga motivering, kan du höra med jurist om det lönar sig att gå vidare med ärendet.

Sv: Onödig medicinering.

då ska jag sätta mej ner och printa ner ett sanningens ord.

Det blev ingen liten historia heller då det blev dubbla jourtider och plasma via dropp helt i onödan.:devil:

Tack för hjälpen.

Liknande trådar

R
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har ingen aning om jag ihuvud taget får skriva en ny dagboks tråd men den blir väl bort tagen annars då an tar jag 🙃 Jag kommer...
2 3
Svar
47
· Visningar
4 023
Hundhälsa Jag har min hund inlagd sen i torsdags morse. Dvärgscnauzer 14 månader. Det började i onsdags kväll med lite halvmjukt bajs. Inget jag...
Svar
9
· Visningar
1 202
L
  • Låst
Hundavel & Ras Jag har sett i valp 2024 tråden att några har vizslor men jag tänkte att det kanske är bättre att göra en egen tråd motför att fråga...
9 10 11
Svar
201
· Visningar
9 857
Senast: Fetaost
·
Kropp & Själ Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
6 458
Senast: Grazing
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar