Om man vill...

Y

Yellow_Dino

Avinstallera ALLT från sin dator, och avinstallera windows 98, för att sen installera XP, hur gör man då:S? Vi har säkert virus, spionprogram och annat. Har försökt köra Avast men den tar inte bort virusen...hjälp?
 
Sv: Om man vill...

Ska du ta bort allt är det bara att formatera och börja installera!
Men du tar bort allt som ligger på den enhet som du formaterar!
 
Sv: Om man vill...

Har du uppdaterat virusprogrammet något ? Vad menar du med *säkert*..har du eller har du inte virus ??
 
Sv: Om man vill...

jag har kört virusprogrammet idag, och tagit bort allt jag hittat. Så nu finns det iaf inga virus kvar...
 

Liknande trådar

IT & mobiler Vänder mig hit igen eftersom det blev så bra hjälp förra gången och för flera användare 😆 Har försökt googla men inte hittar något...
Svar
14
· Visningar
949
Senast: Cattis_E
·
Kropp & Själ Jag insjuknade i hög feber i mitten av november. Två veckor senare sökte jag vård då febern aldrig gick ner, skickades till...
2
Svar
20
· Visningar
1 651
Senast: manda
·
Relationer Jag har en pojkvän som jag upplever blir utnyttjad av sin bonusfamilj (bonussyster med man) både för pengar och för tjänster och skulle...
5 6 7
Svar
123
· Visningar
10 679
Senast: Oh_really
·
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
6 977
Senast: Blyger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Avels fråga

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp