Om man sätter Harry Potter och.... framför en filmtitel så får man genast en film jag vill se.

Harry Potter and the maltese falcon (Harry Potter och riddarfalken från Malta låter inte lika bra)
Harry Potter och den stora sömnen eller Harry Potter och glasnyckeln skulle funka.

(Harry Potter and The Three Stooges är lite respektlöst)
 
Harry Potter vs Jason
Harry Potter vs Michael Myers
Harry Potter och drömmarnas stad
Harry Potteroch nyckeln till Frihet
Harry Potter, The Dark knight
Harry Potter den gode den onde den fule..

ehum tog bara några filmtitlar sen om det verkligen är något man vill se lämnar jag inge garanti för :D
 
Harry Potter and the green mile, Harry Potter och det levande slottet, Harry Potter and The Silence, Harry Potter och en man som heter Ove...

Nja, herr Potter får nog hålla sig till sina egna filmer.
 
Harry Potter och Ronja Rövardotter

Harry Potter och kanonerna på Navarone

Harry Potter och tomten är far till alla barnen
 

Liknande trådar

Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 375
Senast: Anonymisten
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
33 969
Senast: Snurrfian
·
Övr. Barn Jag vill börja med att be dig som upptäcker att du känner mig antingen slutar läsa eller berättar för mig att du läser... Det är ingen...
17 18 19
Svar
369
· Visningar
33 167
Senast: ako
·
Skola & Jobb Jag har sökt två extrajobb, A & B. Vill helst ha det A då det erbjuds fler tider, ser bättre ut på CV:t, seriösare företag. Dock kommer...
Svar
9
· Visningar
4 935
Senast: Ziki
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp