Om jag inte har köpekontrakt hur styrker jag då att jag är hästägaren?

Karoliten

Trådstartare
Jag ska tilläggsregistrera min oldenburgare i Asvh men hittar inte mitt köpekontrakt!Om jag inte hittar det hur kan jag på annat sätt styrka att jag är hästägaren?

Hittar inte det iheller.Flyttade för ett par år sen och börjar nu undra om just den pärmen med hennes papper 'försvann'.Ska leta igenom pärmar o lådor igen.Men hittar jag inte det ...

@Karoliten jag hsr använt mig av försäkringsbrev vad det gäller SWB. Då det enbart är den som har ett ekonomiskt intresse i hästen (ägaren) som kan teckna livförsäkring så har detta gått bra.

Jag har det tyska ägarbeviset men det finns inget namn på det. Gäller det som bevis på att jag äger hösten?

Liknande trådar

Avel Lite osäker om denna tråden ska ligga under avel eller dressyr. Ni som avlar dressyrhästar, jag är nyfiken på eran åsikt om hur ni...
Svar
8
· Visningar
1 020
Senast: Piaff
·
Avel Hej! Jag ska betäcka mitt quarter sto i år och vill betäcka med en quarter. Jag har sen tidigare bara koll på swb hästar och där tycker...
Svar
1
· Visningar
510
Senast: Nikan
·
R
Hundavel & Ras OBS att jag kan iprincip inget om avel och jag har inte precis några planer att min hund ska bli en "avels hund" ändå utan jag är bara...
11 12 13
Svar
242
· Visningar
15 398
Senast: ildiko
·
Hundavel & Ras Jag har fött upp en hund som jag först sålde som valp men som jag köpte tillbaka för en månad sedan då äg var sjuk. Han är 20 månader...
10 11 12
Svar
237
· Visningar
16 523
Senast: Migo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCVII
  • Autistisk bror
  • Hemmasittare