Om du kunde uppfinna vad som helst!

Jag är självisk. Jag skulle uppfinna en bot, inte bara lindring, mot Crohns :)

PLEASE dela med dig!

Hade jag ingen aning om. Jag har aldrig stött på en sån bil eller någon som haft en sån bil. Så att det finns på de flesta av dagens moderna bilar är nog en överdrift.

Min nastan tio ar gamla bil har det. Det irriterar livet ur mig, jag satter helst pa mina vindrutetorkare sjalv.

Jag hade uppfunnit ett fordon som aldrig orsakar olyckor.

Det finns nastan. Google's bilar har kort utan forare (det finns en manniska i bilen, men den gor inget) sedan 2010 eller sa ... De har gatt over 2 millioner Svenska mil, och det har bara varit en "fender bender" hittills dar den bil som framfordes av en forare var pa vag at ett annat hall men korde in i google bilen nar han andrade sig och bytte kurs. De utokade bilens avstand till andra fordon (eller nat) sa det inte skulle handa igen. Det ar ganska awesome ...

Det finns nastan. Google's bilar har kort utan forare (det finns en manniska i bilen, men den gor inget) sedan 2010 eller sa ... De har gatt over 2 millioner Svenska mil, och det har bara varit en "fender bender" hittills dar den bil som framfordes av en forare var pa vag at ett annat hall men korde in i google bilen nar han andrade sig och bytte kurs. De utokade bilens avstand till andra fordon (eller nat) sa det inte skulle handa igen. Det ar ganska awesome ...
Fast jag läste en artikel någonstans om att de faktiskt orsakat en olycka, minns dock inte vart jag läste det.

Jag är nog lite arbetsskadad men som lösning på dagens i-landsproblem vill jag ha spisplattor med magnetomrörare så att det bara vore att slänga i en "loppa" kastrullerna så man slipper vispa själv när man gör sås, gröt osv.

Fast jag läste en artikel någonstans om att de faktiskt orsakat en olycka, minns dock inte vart jag läste det.

Såg nåt reportage när dom skulle testa en sån. Vet inte om det var den bilen eller ett liknande koncept. Men den krockade med reportern i eller om det var så att den körde på reportern... Gick inte så bra i alla fall.

Jag vill ha en munrengörare. Som borstar, använder tandtråd, tar bort tandsten, polerar och gör tänderna lagom vita. Av någon anledning så tycker jag det är sååå tråkigt att borsta tänderna och hade gärna sluppit.

Choklad som var nyttig och som man inte blir tjock av hade inte heller varit fel.

Alkoholfritt rött vin som smakar som det ska!

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Dagbok Inte bara musik påverkar min energi och mitt sinnes- och känslotillstånd. Jag blir även påverkad av platser. (Och träd. Och stenar. Och...
Svar
0
· Visningar
589
Senast: cassiopeja
·
IT & mobiler Jag vill önska mig en läsplatta i julklapp. Jag älskar egentligen riktiga böcker och har länge varit en motståndare, men fördelarna med...
Svar
8
· Visningar
731
Senast: escodobe
·
Hemmet Då var det dags att skaffa gardiner och idag får vi hjälp att sätta upp dubbla takskenor i båda rummen. Tanken är att ha en transparent...
2
Svar
21
· Visningar
1 852
Senast: Raderad medlem 19815
·
Anläggning Måste kolla om detta är en vind som blåser över hela Sverige, eller om det bara är i Örebrodistriktet. I den klubben som jag är med (än...
6 7 8
Svar
144
· Visningar
12 166
Senast: FannyN
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar