Du anvÀnder en gammal webblÀsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser pÄ ett riktigt sÀtt. Du bör uppgradera eller anvÀnda en annan webblÀsare.
Bukefalos Haha, jag konstaterade just att det var mĂ€rkligt att jag fĂ„tt en 21-Ă„rstrofe nĂ€r jag blev medlem 2003? đ
Och nej, det Ă€r inte viktigt. đ
HÀstnyheter En kollega berÀttade att nÀr hon var gravid (förra Äret) frÄgade hon sin barnmorska om hon borde ta RS-vaccinet. Men BM fick inte svara...
SamhÀlle JB Pritzker höll ett jÀkla brandtal hÀromdagen! DÀr han inte bara gjorde ned Trump, utan ocksÄ republikaner (det Àr nÀstan lite ovanligt...
Ăvr. Hund Mina hundar tycker att bananer ser jĂ€ttegoda ut, men spottar förnĂ€rmat ut nĂ€r jag lĂ„ter dem smaka. Annars Ă€ter de allt med god aptit...
Lantbruksdjur Tackor med lamm har slÀppts ut pÄ bete sen 10 dagar tillbaka, sÄÄÄÄ skönt att fÄ ut dem.
En tacka med utlÀkt mastit kvar inne, en tacka...
Ăvr. Hund Ja, i grund och botten Ă€r hon en vĂ€ldigt enkel hund om man bor och lever sĂ„ att hennes rĂ€dslor och jaktinstinkt inte triggas. VĂ€ldigt...
TrĂ€ning Lektion i gĂ„r pĂ„ SkĂ€cken. Ăntligen efter en vecka sjukdom och en vecka lovledigt.
Min hÀst gick innan sÄ jag passade pÄ att gosa med...