Du anvÀnder en gammal webblÀsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser pÄ ett riktigt sÀtt. Du bör uppgradera eller anvÀnda en annan webblÀsare.
HĂ€stnyheter Det Ă€r Horse& Hound som berĂ€ttar att âBig Star: The Nick Skelton Storyâ snart Ă€r redo för biodukarna. I filmen berĂ€ttar Nick Skelton...
SamhÀlle Ja sÄ Àr det. Nu har han ingen diagnos pÄ pappret, men med tanke pÄ hans "stamtavla" och hur han beter sig, hans svÄrigheter i skolan...
TrÀdgÄrd & VÀxter Jag tÀnkte sÀtta ut gurka och tomater i vÄrt orangeri i nÀsta vecka tror jag, bor i zon 1. Paprikan jag fick av en kompis bor redan dÀr.
Tjatter Lugn start pÄ dagen idag. LÄg och drog mig rÀtt lÀnge sen gick jag upp och matade djuren och Ät frukost medan jag lÀste en stund. Jobbet...
HundhÀlsa MÀrkte ingen skillnad pÄ temprament pÄ nÄgra av de 3 tikar jag har erfarenhet av heller.
Kostnad var 5000kr - 6000kr men det var 8 Är...
Ăvr. Djur NĂ€, inte en sĂ„dan modell. Men sĂ„ trist att de verkar vara mer sjukdomsdrabbade Ă€n andra :( KĂ€nns som om det tyvĂ€rr Ă€r mĂ„nga kampisar som...
Ăvr. Katt Den mentala anspĂ€nningen för mig att vara kattvakt Ă€r inte hĂ€lsosam.
Jag trodde att det var lÀngesen hanen bajsade men nu precis slet...