Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
För att jag vill leva för evigt.Varför?
Lite som en tvilling dåJag skulle troligen uppfinna ett sätt att klona mig själv, så jag alltid har någon som tänker exakt likadant som mig och inte kommer känna mig ensam.
Jag med.Teleporteringsmaskin.
Sitter alltid och funderar och önskar mig en varje gång jag måste åka en längre sträcka och det är ren transportsträcka.
Fast bättre.Lite som en tvilling då
Man inte mamma!Jag kan inte förlika mig med att man kan klyva atomer och sätta folk på månen men att mamma fortfarande måste gå runt med en trasa om man behöver damma...
Jag kan inte förlika mig med att man kan klyva atomer och sätta folk på månen men att mamma fortfarande måste gå runt med en trasa om man behöver damma...
En maskin som kan spara mina åldrande ägg tills jag är redo för att bli förälder och även hittat rätt man.
Om det inte fanns några begränsningar och allt skulle vara möjligt, vad skulle du uppfinna då?
Jag skulle uppfinna särskilda linser som automatiskt mörknar när det är ljust men som är ljusa när det blir mörkare. Linser för folk både utan och med synfel.
Jag skulle också uppfinna en "idiotstöt". En manick man fäster på alla idioter och så fort de sa, gjorde eller tänkte idiotiska saker så PANG! fick de en stöt så de trillade av stolen. Tänk IS-are, Breivikare, Lasermän ...några hade fått svårt att ta sig ens ur sängen medan andra kanske hade lärt sig ganska snabbt.Om det inte fanns några begränsningar och allt skulle vara möjligt, vad skulle du uppfinna då?
Jag skulle uppfinna särskilda linser som automatiskt mörknar när det är ljust men som är ljusa när det blir mörkare. Linser för folk både utan och med synfel.
Vindrutetorkare som känner av när det regnar och hur mycket så man slipper greja med den själv.
Likadant automatiska helljus som bländar av vid möte.
Jag skulle uppfinna lyckopiller som man faktiskt blev lycklig av. Alltså inte knark men antidepressivt som gav mer energi och livslust.
Det perfekta bantningspillret; ät vad du vill men gå ändå ner i vikt.
Alternativt ett piller som lurade hjärnan så alla sockerprodukter smakade illa
Vindrutetorkare som känner av när det regnar och hur mycket så man slipper greja med den själv.
Likadant automatiska helljus som bländar av vid möte.