Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Gillar du Pink Floyd?Tar jag föl efter mitt sto ska den heta:
Shine on Honey's crazy diamond
Stoet heter Ice Farceur's Honey och är inte fullt frisk i alla lägen. Ej kollat ut hingst än men blir det ska det vara med en hingst som är så lugn så han nästan är död. Då kanske fölet blir normalt
Gillar du Pink Floyd?
Ja men det vore ju taskigt att inte låta Paj hälsa på fölet alls men jag är 100% övertygad om att Kajsa har bättre inflytande än hon så får hoppas Kajsa finns kvar om det blir aktuellt
Äsch, Kajsa kan ju adoptera! Pajs har säkert fullt upp med att flamsa runt ändå
Man döper till en religion, inte till ett namn ...Vad skulle du döpa den till då?
Sådant här tycker jag är barnsligt roligt att fundera på, även om jag nog aldrig kommer hamna i det läget. Men har ändå lite dille på att jag skulle vilja döpa en ponny efter en av mina favoritteoretiker, Wolfgang Kayser. Misstänker att få andra skulle tycka att det är ett bra namn Ett namn hämtat ifrån litteraturen i stil med Dorian Gray skulle också sitta fint.
Eller Emma Bovary?
Haha, jag heter faktiskt Emma på riktigt (men uppenbarligen inte Bovary), så det skulle kännas lite förvirrande Annars hade det varit högt upp på listan.
Sist men inte minst. Mina favoriter. Quarterhorse och Painthorse. De ska absolut ha rastypiska namn. Blue Mist Bandit, Dirty Cash, Sugars Hickory, Texas Legacy, Totally Fulla Cash, Flip A Coin, Cookie Seducer, Texas Air Frost, Miss Tee Fying, Dry Wood Smoke, Cut A Candy Bar, Lil Miz Addy Tude, Visibly Crazy, Go For The Blue, I Hate Mondays, Flash-A-Gun, Sheza Blue Card, Curiosity Nic, Dox N Socks, Whisper Deck.