Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
River!!När jag i framtiden skaffar gård, hästar och börjar föda upp egna (funderar på att föda upp russ och nordsvenskar och/eller ardenner) så kommer jag ha tv-serier som tema, då mina favoritkaraktärer. Alltså stuterinamn + karaktär.
Just nu finns Klopstock, Ianto, Crawley, Branson, Donna Noble och River song
Nästa lojsting blev ett sto, så hon fick heta LojstaLippa, efter min favoritko från när vi hade mjölkkorJag har än så länge döpt 2 st, Mård och Järv. (Lojsta Hed-födda russ) Järv skulle egentligen hetat Djärv, men det var taget så då tog jag bort D:et. Nästa jag köper från heden ska heta Sigurd Ärlig, Helge Bertil eller Bertil Tore.
Till årets föl (e. Deodoro) funderar jag på Marina Diamandis, Mando Diao, Depeche Mode, Durban Skies enligt musiktemat. Eller Delena från TVD-fandomen. Sedan har jag en idé som inte följer något tema direkt men som anspelar på färgen jag hoppas fölet får, på att det är OS-år och att Ridsporten kommer att avgöras just i Deodoro: Medalla De Oro (=guldmedalj)