Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vad ser han ut att heta? Hur är han som inivid?Kan ni inte hjälpa mig med namn här i verkstaden
Har köpt en black shetlasndsponny som heter Kivis Ronaldo och vet inte vad jag ska kalla honom än, har tänkt på Naldo men gillar det inte, eller Asp som är häst på persiska men...
korta namn som är lätta att säga, så kör
vet inte än, riktigt. Jag håller på att importera han från Danmark ska hämta på Fredag,Vad ser han ut att heta? Hur är han som inivid?
Kan ni inte hjälpa mig med namn här i verkstaden
Har köpt en black shetlasndsponny som heter Kivis Ronaldo och vet inte vad jag ska kalla honom än, har tänkt på Naldo men gillar det inte, eller Asp som är häst på persiska men...
korta namn som är lätta att säga, så kör
vet inte än, riktigt. Jag håller på att importera han från Danmark ska hämta på Fredag,
verkar som en tuffing med attityd,
Jag kom på Gimli, liten tuff stark och hårig
nej inga vanliga namn, konstiga namn med attityd, tackNalle?
Eller Ronny.
det hamnade i citatet av nån anledningAndra "små namn" ur tolkien som är härliga är ju hobernas tycker jag. Pippin, Merry, [/QUOTEdet behöver inte vara från Tolkiens värld, även om dom är söta passar inte dom tror jag. (ja kräsen)
det hamnade i citatet av nån anledning
i ditt citat i mitt inlägg menar jagoj vad lustigt? :O Det syns inte hos mig? Alltså om jag kollar på mitt svar
i ditt citat i mitt inlägg menar jag
ingen som har några namn ? eller lika lost som jag är
Nu hände det igen för mig, mitt svar manmar i citatet
hoppas jag fixat det nu. det gick