Om din hund hade ett soundtrack...

Migo

Trådstartare
Varje gång jag hör Jim Noir - My Patch så tänker jag att det är Frodos sång. Trallig, gullig, lite surrealistisk och med ett rätt skarpt budskap ;)

Jag har inte hittat några självklara låtar för de andra än...

Har era hundar någon "egen" låt?

Idag är Vilsas låt "The Lazy Song". Hon lade sig på rallybanan och ville inte vara med mera.
Men ännu är hon för ung för att jag ska kunna ge henne ett riktigt soundtrack. Hoppas det ändrar sig...

Haha, shiban har en självklar!

Och terriern allt som låter ungefär såhär:
Hon är så enkel och folkkär och trallig. Och ger väl lite sjutton i om det är grannens höns eller mattes hamster. XD

Svansson soundtrack, framförallt ihop med den videon :D

Hade det funnits en sång som handlar om hur roligt det är att äta hade det kunnat fungera också :angel:

• Gilla
Reactions: Sel
Hetza: Syleena Johnson- Angry Girl utan tvekan. Hetza gör skäl för sitt namn genom att inneha ett rejält humörspaket. ;)
Rooban: Scooby Doo Theme. Robban är Scooby Doo i mallekropp. :heart

Liknande trådar

Övr. Hund Jag ska välja tilltalsnamn till min valp, och jag har lite svårt att "hitta rätt". Jag har läst mig till att hundar hör vissa bokstäver...
2 3
Svar
59
· Visningar
3 001
Senast: MML
·
Övr. Hund Hej Min Corgi gick bort för ca 3år sedan och saknar en hund i mitt liv Bor på landet med barn 5,9,11 varannan vecka och några katter som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
3 787
Senast: Maniac123
·
Hundträning Byn som jag bor i anordnar hundpromenader ett par gånger i veckan. Jättebra träning tänkte jag. Själv har jag inget behov av social...
Svar
8
· Visningar
1 981
Senast: Sesca
·
R
Övr. Hund Dethär är kanske en dum och pinsam fråga. Och jag känner mig redan o kunnig och som en dålig matte för att det hände och för att jag...
Svar
13
· Visningar
1 244
Senast: Red_Chili
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCVIII
  • Textilåtervinning
  • Höstföräldrar 2023

Hund, Katt, Andra Djur