C
chrysler
Sv: Om att "lyda".
Jag bor i en lägenhet å jag har en sambo men de vet de flesta om :smirk:
Jag bor i en lägenhet å jag har en sambo men de vet de flesta om :smirk:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jadå, absolut.chrysler skrev:Så du kan alltså erkänna att det låter som om det inte bara är Tican som inte visar respekt utan att lite kan bero på hennes pappa?
chrysler skrev:Alla trivs väl bättre i en familj där det inte är bråk varje dag
chrysler skrev:Som Tican nämnde tidigare så är det viktigt för många tonåringar att föräldrarna inte behandlar dem som helt rättslösa utan kan behandla dem lite mer vuxet så blir de behandlade likadant tillbaka, eller åtminstone på ett mer moget sätt.
Vad ball är, det får du nog fråga tonåringarna om.Shasan skrev:Jaså så du är ganska "ball"? vad menas me det?
Och varför, om jag får fråga, tränar du dina hästar ÅT din dotter? varför låter du henne inte göra det själv?
Och hur vet du att du är ball i en tonårings ögon?
Ja det är vi.Men det förstås det kan ju inte jag veta! ni kanske är värsta lyckliga familjen som ALDRIG bråkar eller grälar.
chrysler skrev:Så du kan alltså erkänna att det låter som om det inte bara är Tican som inte visar respekt utan att lite kan bero på hennes pappa?
chrysler skrev:Tänk att det visat sig att när inget annat hjälpt så har det hjälpt att behandla dem som vuxna.Frihet under ansvar.
chrysler skrev:Nej tyvärr får ju alla skaffa barn :smirk:
Jag tycker ändå det var starkt av dig att inte gå under, att klara dig själv, sånt är inte lätt utan stöd, speciellt när man är tonåring.
Nej jag vet att hon är likadan hemma som med sina vänner.Shasan skrev:din dotter är antagligen HELT annorlunda när hon ar med sina vänner, än när hon är hemma. Hon kanske SÄGER fin tröja! men egentligen TÄNKER "den ska jag bränna så¨fort jkag får chansen"...bara symboliskt!
Tican skrev:Om du blev ombedd att säga till två arbetskamrater att komma på fika hos din tredje arbetskamrat, du sa till dom, tycker du att kamrat nr tre ska få raseriutbrott om det tar fem minuter för dom att avsluta det dom håller på med?