R
Raderad medlem 94602
Norrlands Guld är ekvivalent med kräkmedel.
Du får inte dricka såååå många. Lagom är bäst
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Norrlands Guld är ekvivalent med kräkmedel.
Men har du provat deras tropic thunder? Jag tycker de gör utmärkt suröl.Tänk så olika det kan vara - skulle någon köpa dugges och bjuda min närmaste öldrickande familj på skulle alla typ ta det som en kränkning. Ingen tycker att någon av sorterna är drickbar
Poppels däremot, då är alla glada! Även Akia, Oceanbryggeriet, Byaregården och Odd Island fungerar också! Men nä, inte Dugges
Du hädar!Tänk så olika det kan vara - skulle någon köpa dugges och bjuda min närmaste öldrickande familj på skulle alla typ ta det som en kränkning. Ingen tycker att någon av sorterna är drickbar
1. Renlighet.Starta gärna en sådan tråd . Jag har gjort öl en gång. Det smakade skit
Så kan behöva lite tips
Du får inte dricka såååå många. Lagom är bäst
Ok, då tar jag x!1. Renlighet.
X. Renlighet.
2. Renlighet.
Det räcker med en klunk. Det GÅR inte att dricka.
Men har du provat deras tropic thunder? Jag tycker de gör utmärkt suröl.
Men om dina bekanta gillar Poppels, så misstänker jag att de är mer åt ”vi gillar IPA, ju större beska desto bättre”-hållet?
.
Kanske ale, gärna Brown ale. Ett förslag kan vara Newcastle Brown, dock litet i sötaste laget för min smak, Oppigårds Brown ale är ett litet mer neutralt förslag. Annars kanske något med en aning beska, utan att bli överdrivet eller utstickande. Mikkellers Peter, Pale and Mary är en trevlig ale som dessutom är glutenfri, deras K:rlek brukar också vara bra.Om man vill ha en mild god öl vad ska man ha Då?
Snyggare förpackning är det väl ändå inte! Men intressant att det är samma bryggeri det hade jag ingen aning om! Tycker de är lika godaMin partner köpte vid något tidigt tillfälle en Norrlands till mig. Det höll på att inte bli fler dejter, och historien hänger uppenbarligen kvar...
Tyvärr är ju populära Mariestads exakt samma öl i snyggare förpackning (bryggs i samma bryggeri, erfarna ölprovare kan inte avgöra vilken som är vilken vid en blindprovning).
Finns dessa på systemet?Kanske ale, gärna Brown ale. Ett förslag kan vara Newcastle Brown, dock litet i sötaste laget för min smak, Oppigårds Brown ale är ett litet mer neutralt förslag. Annars kanske något med en aning beska, utan att bli överdrivet eller utstickande. Mikkellers Peter, Pale and Mary är en trevlig ale som dessutom är glutenfri, deras K:rlek brukar också vara bra.
Om man vill ha en mild god öl vad ska man ha Då?
Vad menar du med mild, att det inte är så mycket beska?Om man vill ha en mild god öl vad ska man ha Då?
Är du sugen på en sån så kom hem till mig andre decemberDär känns t ex Piston Head helrätt.