Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Min lilla tjockis har ju varit hos dig, Holly. Vad gjorde Besk med henne egentligen, det ser ut som att hon ska föla imorgon! Hon verkar tycka att hon har rätt till allt ätbart i världen nu, hon och arab stoet går som två ankor bredvid varandra och magarna gungar i takt... Annars är det min andalusier valack som brukar vara "dräktigast" i hagen, men han är smalast första gången någonsin!
Bara om lillasyster INTE är till salu..
fast å andra sidan,jag har mer än fullt hemma hos mig.. *pustar ut*
Nejdå, era små tjockisar blir smala brevid dn lilla feta grisen som går i en hage här på ön. Tidigare har han fått omdömmet....harkel....maffig av domaren (läs smällfet) nu har han blivit bantad då hans hagkompis har fång.
Ja just det, Hollybullen. Kul att hon är dräktig. Har hört från alla utom en som varit på bet i år. Alla är dräktiga så han har jobbat på bra. Holly har läst råden från Naffa om att ston ska ha rejält späcklager innan fölning för att kunna hålla hullet vid digivningen
Skyll dig själv när du gav honom rehab i början urvattnad betforfiber är melodien
Klart att du ska åka!!! Om inte annat så just för miljöträningens skull. Det är ju inte heller någon jättenytt ställe han ska till.
Kunde jag åka med mitt monster som aldrig varit gullig när vi tränat trav utan sparkat, stegrat osv oavbrutet så kan nog du med ditt monster också....
Han gjorde endast en enda fjutta bakut spark inget annat dumt.
Bra träning...o alla föl är oberäkneliga...så det kan hända alla att klorna växer ut på deras fölunge...i tid o otid.