_moa_

Trådstartare
Jag har en häst som inte känns helt okej. Jobbar henne mycket i tömkörning eftersom hon är för liten för mig, shetlandsponny. På senaste tiden har hon känts lite underlig. Hon är surare än vanligt ;) stel och ovillig. Hon kunde jobba jätte bra i form och så, men nu guppar hon oerhört mycket med huvudet. Jag vet inte hur man ska beskriva det.

Om man låter henne länga ut och inte gå i form alls visar hon inte dessa tendenser. Nu har jag hört att det kan vara något fel i bogen. Vad tror ni? Vad kan vara fel? Om det skulle vara lättare kan jag försöka få in en film om hur hon går. Ska bara filma först :p

Liknande trådar

Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 951
Senast: Anonymisten
·
Hästvård Hej. Jag vill börja med att säga att jag ska ringa veterinär på måndag, så ingen tror att jag inte tänker på det. :) Jag har en ponny...
2 3
Svar
42
· Visningar
6 885
Senast: Takire
·
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
7 285
Senast: Blyger
·
Hundhälsa Vi i vår familj har under hösten hamnat i en fasansfull situation, som gjort och gör mig så upprörd och ledsen. Den 20:de september i år...
14 15 16
Svar
311
· Visningar
26 177

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka