Officiella kilometerlistan

R

Raztnap

Hittade den här informationen på Sahf:s sida:

Nytt om kilometerlistan:

From 2005 räknas även 50km tävlingsritter (Ej CR och PP) till den officiella kilometerlistan och inte som tidigare from 80km och uppåt.

Någon som känner till om detta stämmer?

Hälsningar Eva

Sv: Officiella kilometerlistan

Va? Men på distansgalan sa de ju att CR inte räknas, endast tävlingar från 50 km och uppåt!!!???

Så då stämmer det alltså att alla tävlingsklasser räknas långa som korta...det är bra :bow:
Det tog lite tid att komma fram till det beslutet, men bättre sent än ...
Då komme nästa fråga:
Finns det någon som har tagit sig an denna kilometerlista, och i så fall var hittar vi den?

// Eva

Tja...förut var det ju Gert som höll i den (en stor eloge till honom) men nu verkar det inte vara någon? Det är ett ideellt jättejobb att pyssla med den där listan. Gissar att det går att få reda på via ridsportförbundet.

Hade man mer tid och kunskap om internet skulle jag själv ta an mig den men så är det väl för många...

Liknande trådar

Kropp & Själ Egentligen har jag ett fantastiskt bra liv. Jag älskar mitt lilla hus, jag älskar mitt yrkesval, jag har bra kollegor och en bra chef...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 328
Senast: Thaliaste
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 724
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till säsongens Bäst i test. Bukefalos har köpt rättigheterna och nu är det dags för första avsnittet. Testpanelen är...
43 44 45
Svar
893
· Visningar
19 974
Senast: Lobelia
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 110
Senast: Madalitso
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar