Obs!!trollhÄttan!

norpan85

Trådstartare
Läste idag på Tfrks hemsida att de har fått så många starter i Debutant klassen att de behöver folk som kan rida dressyren på lördagen annars kommer de bli tvugna att lotta bort MÅNGA startande! Så om de e nån som bor nära, har bokat uppstallning eller så som kan rida dressyren på lördagen så hör av er till Tfrk! E ju inte kul om massa blir bortlottade! läs mer på www.tfrk.se

Sv: Obs!!trollhÄttan!

Ska oxå rida där och hoppas verkligen inte jag blir bortlottad!!!! Men tycker det är väldigt lustigt av dom att inte kunna erbjuda fler stallplatser. För det betyder ju att vi som har långt att åka inte kan rida på lördagen även om vi vill. Inte för att jag vill det, men hellre det än att bli bortlottad. I tranemo gjorde vi så att vi ringde upp alla ryttare som kom från närliggande klubbar och dom som hade uppstallning. Var inga problem att få ihop ett gäng som kunde rida redan på fredagen...

Håller tummarna för att fler anmäler intresse i veckan!!!!

Jaa kom igen nu alla debutantryttare , annars blir det erat eget fel om ni blir bortlottade :devil: Hade jag ridit debutant hade jag gladeligen ställt upp och ridit dressyren på lördagen :angel:

Jaa kom igen nu alla debutantryttare , annars blir det erat eget fel om ni blir bortlottade :devil: Hade jag ridit debutant hade jag gladeligen ställt upp och ridit dressyren på lördagen :angel:

Eller hur???!:rofl: :rofl: Du hade inte åkt en meter i onödan och definitivt inte för en debutant....:devil:

haha:rofl:

Ja jag har iaf anmält mig till att rida på lördagen! Har ju typ 20 min dit eller nått så ;)

"blä blä för fio" :p :p Narcissa och Novali dansar runt i ring..."ingen rädder för fio här"

IHHHHH, akta er hon kommer!:eek:

Gammalt bukeordspråk: "Som man bäddar får man ligga" och med tanke på vad som hände sist när jag retades med fio så kommer jag antagligen att bita i gräset i Falkenberg.....:eek: :rofl:

Fniss...

Bäst att inte reta Fio! Har men rest hela den låååånga vägen till falkenberg vill man sitta kvar. ;)

"blä blä för fio" :p :p Narcissa och Novali dansar runt i ring..."ingen rädder för fio här"

IHHHHH, akta er hon kommer!:eek:

Gammalt bukeordspråk: "Som man bäddar får man ligga" och med tanke på vad som hände sist när jag retades med fio så kommer jag antagligen att bita i gräset i Falkenberg.....:eek: :rofl:

Ja dom har ett antal gravar där :devil:

Sessan har hoppat dom 100ggr så jag hoppas hon kan tänka sig att hoppa dom 101 ggr bara :angel:

Liknande trådar

R
Hundavel & Ras Hej alla, förlåt för ännu en rastipstråd! Hoppas det finns någon där ute som orkar läsa :) Jag känner att det börjar bli dags för mig...
2
Svar
22
· Visningar
6 271
Senast: LaMagia
·
Skola & Jobb Bara känner att jag måste posta detta. Det är ett brev jag skrivit till min gamla högstadieskola. Det är inte klart formuleringsmässigt...
Svar
7
· Visningar
3 663
Hästvård Hej! Jag har ett tolvårigt D-Ponny sto som jag tävlar dressyrklasser på, det finns nog några som sett mina inlägg här på Buke. Jag har...
2
Svar
21
· Visningar
4 452
Senast: mackan
·
Relationer Skriver under anonymt nick nu. Det är väldigt långt och jag vet inte om jag kommer få några svar, men känner att jag behöver stöd och är...
2
Svar
27
· Visningar
10 782
Senast: Imna
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar