Obs!!trollhÄttan!

Sv: Obs!!trollhÄttan!

Är du en känslig person där?? :confused:

Hint: Kolla vilket inlägg jag svarade på förra gången... :devil:

Att fio gjorde det förvånar mig inte direkt men du har ju hittills gett intrycket av att vara hyfsat välsorterad men jag antar att jag får revidera min uppfattning. :devil:

Att fio gjorde det förvånar mig inte direkt men du har ju hittills gett intrycket av att vara hyfsat välsorterad men jag antar att jag får revidera min uppfattning. :devil:

Jag skyller på trötthet? brukar nana i min säng vid det här laget men har skrattkramp pga fio och narcissa och hennes engelska tangentbord...:rofl:

Nu är ni inte snälla som drar upp detta igen. Det var många år sen det hände! ;)

Senast ändrad:

Jag mailade för flera dagar sen och erbjöd mig att rida på lördagen om jag blev garanterad en sen start eftersom vi har en lång resa från Stockholm men har inte hört ett knyst från dem :confused: :mad:

Jag mailade också dem i annat ärende och han svarade med en gång...skicka ditt mail igen, det kan ju ha hänt nåt med det.

Skickade det faktiskt en gång till precis innan och la till nummer och sådant om de behöver få tag på oss nu när jag åker bort.

Liknande trådar

R
Hundavel & Ras Hej alla, förlåt för ännu en rastipstråd! Hoppas det finns någon där ute som orkar läsa :) Jag känner att det börjar bli dags för mig...
2
Svar
22
· Visningar
6 271
Senast: LaMagia
·
Skola & Jobb Bara känner att jag måste posta detta. Det är ett brev jag skrivit till min gamla högstadieskola. Det är inte klart formuleringsmässigt...
Svar
7
· Visningar
3 663
Hästvård Hej! Jag har ett tolvårigt D-Ponny sto som jag tävlar dressyrklasser på, det finns nog några som sett mina inlägg här på Buke. Jag har...
2
Svar
21
· Visningar
4 452
Senast: mackan
·
Relationer Skriver under anonymt nick nu. Det är väldigt långt och jag vet inte om jag kommer få några svar, men känner att jag behöver stöd och är...
2
Svar
27
· Visningar
10 782
Senast: Imna
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar