o-nätdejting?

Sv: o-nätdejting?

Jag skiter i att logga in helt enkelt :D

golit tänkte bara var lite före sin tid... om han nu är det.... I slutet av 90-talet var det lite hippt att forska på hur man träffar folk på internet. Den stora frågan 2020 blir kanske att fråga hur man träffar folk i verkligheten, som då kommer att vara overkligheten eftersom verkligheten då är elektronisk.

Här på buke är frågan "hur gör man med nät-dejtin" och ibland hur gör man med personer man faktiskt träffat i den vanlig verkligheten.

inte hur träffar man någon i verkligheten...

Liknande trådar

Mat Jag är nu i en relation där mitt ointresse för mat och matlagning börjar bli ett problem. Det är inte nytt för mig att vara i denna...
2 3
Svar
47
· Visningar
4 345
Senast: Freazer
·
Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 254
Senast: gullviva
·
Relationer Jag går och funderar och undrar lite om det finns roliga solskenshistorier om relationer som återuppstått? Jag har tex ett ex sen...
2
Svar
22
· Visningar
2 559
Senast: lingonben
·
Relationer Har ni varit med om att möta en blick från någon som bränner till och världen stannar för en sekund? Jag har nu varit med om det totalt...
2
Svar
35
· Visningar
2 492
Senast: Roheryn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka