Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Haha, du vet väl att allt kretsar kring UppsalaHaha, fattade inte alls att ni var i Uppsala och härjade. Kommer nog inte handla där, fel sida stan och sällan jag handlar på de större köpcentra ändå.
Kommer knappast att handla där, ligger för fel till även om jag kommer söder ifrån och ska till Boländerna eller Ultuna.Kommer ni att handla i den nya ICA-Maxin som snart har invigning här . Nån som vet vad det blir mer för affärer på nya området vid Gnista
Det blir ju så när alla vill bo här för att dom tycker det är så bra här . Men det byggs ju massor med bostäder nu överallt i Uppsala@Gammeln funderar ständigt över min flytt härifrån även om det är ett år kvar. Hellre bort frivilligt än utkastad! (bostadsbristen driver mig till vansinne)
Var där o skulle handla. I alla kassor var det typ 20m kö . Bara att gå ut igen o åka till nått annat ställe
Kommer knappast att handla där, ligger för fel till även om jag kommer söder ifrån och ska till Boländerna eller Ultuna.
Jag vet var det ligger, men inga onödiga stopp när jag har mer att välja på inom synhåll.Nähä, finns ju en rondell in till Ica när man svänger in till Uppsala via södra. Blir på vägen ju
Var där o skulle handla. I alla kassor var det typ 20m kö . Bara att gå ut igen o åka till nått annat ställe
Folk hade väl varit där o länsatVar där i måndags. Ingen kö. Men lite urplockat.
Ny butik = mycket folk så även om man vill självscanna så är det ju många som ska registrera sig för att kunna göra det. Tacka vet jag Coop där det räcker att anmäla sig en gång så fungerar det i alla butiker, hos ICA måste man registrera sig hos varenda butik man vill självscanna hos.Vid självscanningen brukar det ju gå fort, eller var det högtryck där också?
I just den rondellen har ju folk kommit i 140 och kört rakt över rondellen typNähä, finns ju en rondell in till Ica när man svänger in till Uppsala via södra. Blir på vägen ju
Ny butik = mycket folk så även om man vill självscanna så är det ju många som ska registrera sig för att kunna göra det. Tacka vet jag Coop där det räcker att anmäla sig en gång så fungerar det i alla butiker, hos ICA måste man registrera sig hos varenda butik man vill självscanna hos.