Nytt från 2008? Vad tycker ni?

Sv: Nytt från 2008? Vad tycker ni?

Var hittar du deras ålder? Och varför är det nödvändigt att stänga ute dessa 10%? Det finns en naturlig övergång till häst för de som vill. Vad är det som är så bra?

Jag håller fullt med Lady_S.

Jag tycker det är sjukt att åldersgränserna ska ändras, den är tillräckligt låg redan nu.
Framförallt tycker jag att det är konstigt att de ska sänka gränsen på b-ponny, varför ska man behöva göra det?? Jag tycker det låter konstigt att man får rida b-ponny endast tills man är 12 men man får rida c-ponny tills man är 18 (även om det bara nu blir lokalt/regionalt)! Knasigt om man frågar mig.

break_a_leg skrev:
*kl*

Och i går beslutade förbundet att om reglerna går igenom så blir det inte förrän år 2010!

Ett bra beslut!

JA!!! :D :bow:

Gud va bra att det blir år 2010 isåfall - Lycklig :D

Hade dom inte ändrat till 2010? Eller var det kanske tvärtom... :confused:
Tkr iaf att dom ska s***a i den där nya regeln!

hrm.. det är inte så smart att bara läsa första sidan :angel: :p

Jag tycker både att det är bra ovh dåligt.
Nu när det är så många som nyss köpt sig en D-ponny för att kunna åka ut på tävlingar. och endel är så små och når inte om en stor häst i 16:års ålder.

Medans det finna så många som är på tok förstora för sina stackars ponnyer.

Annars tycker jag nästan att man kan ha längd/vikt gramser?

Kan nu medela, efter lite inside-information att besultet är så gott som taget. Ingenting nu lutar åt att det inte går igenom.:cry:

tur att det inte blir förän 2010 iaf... om vi har tur hinner de kanske ändra sig :idea: vi vet ju hur det har gått med spiltförbudet :angel:

men då hade de ju bara varit att ändra kraven för att delta på SM

de va dom puckona som ändrade kavlreglerna sist ju,från två placeringar till tre starter på 62% ..idiotiskt,resultatet blev ju en mängd kvalade och många som inte kom med..

Jag säger som jag gjorde då
två placeringar lr tre starter över 65%

Liknande trådar

Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
5
· Visningar
1 277
Senast: Lady_S
·
Övr. Barn Finns det någon idrottslärare här på Bukefalos? Mitt barn älskar idrott och var den enda på skolan som fick A i 6:an. På högstadiet...
7 8 9
Svar
163
· Visningar
8 544
Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er...
2
Svar
28
· Visningar
3 626
Senast: Lavinia
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag är mitt inne i första sommaren med att försöka odla ätbara grejer på min plats. Visst har jag pysslat mycket med trädgård tidigare...
Svar
4
· Visningar
747
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka