Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Den är helt galet god! Köpte för jag tänkte att sorbet iaf är bättre än vanlig glass, men tja...Det var sorbeten jag menade. Och jag kör inte sockerfritt, läser bara tråden. (Sedan viktklubbar jag just nu så sockerstinna livsmedel går bort av det skälet.)
Men att "börja med lite socker" med hjälp av en produkt med en tredjedel socker - då är det väl en tesked sorbet det handlar om.
Jag har svårt att komma bort från "det här förtjänar jag" tänket, som @Freddie nämnde.
Jag har svårt att komma bort från "det här förtjänar jag" tänket, som @Freddie nämnde. Vad har ni ätit i stället på kvällarna?
Tips på bra mat att ha med och äta på tåget mottaget tacksamt också! (Blir gärna bara mackor..) Alltså mat som håller sig utan kylskåp ett tag och som inte behöver värmas, soppor och smoothie går också bort.
Fast förtjänar inte kroppen något som den mår bra av? Försök tänka så istället. Det du tycker att du förtjänat ihop mår din kropp dåligt av.Jag har svårt att komma bort från "det här förtjänar jag" tänket, som @Freddie nämnde. Vad har ni ätit i stället på kvällarna?
Tips på bra mat att ha med och äta på tåget mottaget tacksamt också! (Blir gärna bara mackor..) Alltså mat som håller sig utan kylskåp ett tag och som inte behöver värmas, soppor och smoothie går också bort.
BeklagarSjälv har jag ett enormt, planerat, återfall idag och säkert i morgon., Ska ta bort mina katter i morgon och klarar inte riktigt att hantera känslorna utan att vräka i mig. Målet är upp på bussen igen senast söndag.
Om du har så stora dipp så ätar du antingen fel eller så är insulinen dåligt inställd,dags att besöka sköterska/doktor.Jag har kastat in handduken. Inte köpt något godis alls men fått sätta i mig sött både högt och lågt.
Diabetesen har jävlats med mig något enormt och jag har ingen ork kvar längre i lördags gav jag upp helt och åt chips.
Tror att minst en lite saft har gått åt veckan för att stoppa mitt låga bs.
Så trött