H

Hrima

Jag undrar lite när ert förhållande förändrades till pappan till ert barn.

Ni som inte kommer överrens med pappan, när märkte ni förändringen?

Var det efter att barnet föddes? Eller tog det ett par månader,år?

Bestämde ni tillsammans för att behålla barnet eller var det planerat?

Ursäkta mina konstiga frågor men jag är en nyfiken typ :)
Är mkt intresserad av olika relationer och hur människor fungerar.

Tack.

Sv: Nyfiken

Jag undrar lite när ert förhållande förändrades till pappan till ert barn.

Ni som inte kommer överrens med pappan, när märkte ni förändringen?

Var det efter att barnet föddes? Eller tog det ett par månader,år?

Bestämde ni tillsammans för att behålla barnet eller var det planerat?

Ursäkta mina konstiga frågor men jag är en nyfiken typ :)
Är mkt intresserad av olika relationer och hur människor fungerar.

Tack.

Jag kan svara på dina frågor. Vi visste att vi kunde bli gravida så det var ingen chock när det visade sig vara positivt. Vi båda blev väldigt glada.
Men kanske en månad efter vi fick svaret att vui skulle ha barn så förändrades han. Sen gick det bara utför. Han var mer ute än innan. Han skulle supa och aldrig vara hemma för det var så tråkligt. När vi fick vår dotter så var han aldrig hemma. Om han nu skulle vara hemma så var det när han sov. Det tog slut när dottern var 1 år. Han håller fortfarande på. Men nu har vi en dom som vi kan gå efter så det känns bra. men allt ska alltid handla om pengar hela tiden ifrån hans sida. Han bestämde hela tiden, det skulle alltid vara på hans villkor tills jag satte stop för det. Sen dess så är han sur för det att jag blev starkare. Oj nu blev det långt hehe.

Mvh

Liknande trådar

Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 168
Senast: gullviva
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
12 914
Senast: lizzie
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
50
· Visningar
6 598
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
25 400

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Storlek röd Kong?
  • Valp 2024
  • Liten fodertunna?

Hästrelaterat