Nybyggetritten

Sv: Nybyggetritten

Kan lägga till att det inte var några dyra knäskydd heller, de var från Hi Sport, svarta, kostade 100 kr styck och är i något neoprenematerial. TOPPEN!!!!!

Du ska inte springa förrän knät är bra! Sedan vet jag att det är ngn typ av stretching du skall göra som förebygger just löparknä. Kan inte föklara det så här. Men jag ska kolla upp det med Johan så kanske det går att ta på tfn.

Korta lädren ett hål till Vedema! Du får inte rida med för sträckta ligament om du har ont!!

Geshira skrev:
....När startnumrena på alla klasser började med 1,2,3....? :D

Har det gått tillräckligt lång tid så att man får skratta åt det hela? :D :D

Ja, skratta på du. Vad kan man annat göra, när ingen hade hjärna att tänka med. :rofl: Tror vi kom över det hela för rätt länge sedan. :D

Hälsning Maja

Jejan skrev:
... ren skrivbordsprodukt, som inte varit ute på remiss, för då hade väl slemmhinnor stavats rätt...

... men det stavas slemhinnor...:angel:

:o *f'låt, kunde inte låta bli*:D

Liknande trådar

Skola & Jobb Jag funderar hit och dit om jag kan hitta en sysselsättning som jag skulle kunna roa mig med vid datorn i min ensamhet, istället för att...
2
Svar
25
· Visningar
1 493
Senast: Kakis
·
Ekonomi & Juridik Kollade nu på mina försäkringspapper, har hos folksam. Kan se dom har ökat med 1000 kr om året alla senaste åren. Så varje gång jag får...
2 3
Svar
46
· Visningar
1 599
Senast: fio
·
IT & mobiler Jag har kvar min urgamla mailadress (hotmail 😄) sedan 20 år, och ibland känns mailnamnet utdaterat och barnslig. Men jag galet mycket...
Svar
7
· Visningar
419
Senast: Trott
·
Fritid Tydligen går det numera att köpa löprundor för att kunna få en bra statistik i till exempel appen Strava och visa upp. S.k...
2
Svar
28
· Visningar
1 819
Senast: Mineur
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar