M
majjten
hej , jag har börjat fundera på roligt att starta mitt varmblod .. han är född 01 och ostartad så han ligger ju lite ''efter'' eller vad man ska säga . Han kom aldrig till start på grund av att han var i en växtperiod och fick ont som jag förstod mer information har jag inte fått fram . Han har en bra grundkondis och var tränad i trav fram till ca 1 år sen o några månader sen . Jag har i sen i oktober försökt börja rida intervaller på träningsbanan där dom andra tränar och för ca tre veckor sen köra honom smått han tycker det är kul o är van o bli körd. Nu till mina frågor är det nån ide o försöka få han till start eller tror ni att jag är för sent ute ? Hur skulle ni träna för att få igång honom i start kondis igen ? vad krävs för att få starta honom tex vaccinationer .måste jag skaffa b-tränar licens tex ? finns det lopp ens för en sån här häst jag tänker med poäng o sånt ,
ja skriv allt ni kan komma på jag vill veta så mkt jag bara kan !! tack på förhand :smirk:
ja skriv allt ni kan komma på jag vill veta så mkt jag bara kan !! tack på förhand :smirk:
Senast ändrad av en moderator: