Du är ju helt fantastisk - och vad är bättre än en blomstershiba egentligen?!
Visa bifogad fil 57757
Men herreguuud, så söt! En tvättäkta blomstershiba! Haha, ser lite ut som hon säger "men matte, varför gör du sånthär?"
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Du är ju helt fantastisk - och vad är bättre än en blomstershiba egentligen?!
Visa bifogad fil 57757
Men herreguuud, så söt! En tvättäkta blomstershiba! Haha, ser lite ut som hon säger "men matte, varför gör du sånthär?"
Jamen klart att man ska ha blomsterkrans på midsommar, sånt kommer man inte undan bara för att man är en shiba inte! Tyckte väl jag kände igen minen alltför väl, fick samma av min egen vovve ibland, med all rätt, men min stackare råkade mer ut för sånt här:Hon tackar så mycket!
Haha, hon är dessvärre van. En dag om året står hon ut med en suck, den enda dagen vi (jag) får hemlängtan är midsommar.
Och jag menar verkligen att du är makalös! Den där ormen kan jag inte se mig mätt på.
Jamen klart att man ska ha blomsterkrans på midsommar, sånt kommer man inte undan bara för att man är en shiba inte! Tyckte väl jag kände igen minen alltför väl, fick samma av min egen vovve ibland, med all rätt, men min stackare råkade mer ut för sånt här:
När den konstnärliga ådran slår slint!
Tusen, tusen, tack!! Så kul att du tycker om den! Det är inte helt omöjligt att det blir någon spindel eller insektsmålning framöver heller! Lovar inget, men har länge varit sugen på att våga mig på den delen av djurriket också men inte fått tummen ur. Att måla av en sån där läcker macro-bild hade varit kul!
Ögonbrynen då! Nu får jag halloweenideér!
Alltså, jag tvättade inte bort det där innan gick och la mig heller och när jag vaknade morgonen efter hade jag helt glömt bort att jag sminkat honom!!! Benen bara vek sig av skratt när han kom och ville bli utsläppt och bara stod där och stirrade på mig med de där superarga ögonbrynen och inte alls förstod varför matte höll på att dö av skratt istället för att släppa ut honom. Tog rätt lång tid innan jag var kapabel till att öppna dörren åt honom!Ögonbrynen då! Nu får jag halloweenideér!
Jag hoppas andan faller på, dert vore skitläckert att se!
Du verkar behärska alla stilar! Siban skiljer sig ju väldigt mycket från kajorna och gladan men du ser ut att hitta helt rätt även härAlltså, jag tvättade inte bort det där innan gick och la mig heller och när jag vaknade morgonen efter hade jag helt glömt bort att jag sminkat honom!!! Benen bara vek sig av skratt när han kom och ville bli utsläppt och bara stod där och stirrade på mig med de där superarga ögonbrynen och inte alls förstod varför matte höll på att dö av skratt istället för att släppa ut honom. Tog rätt lång tid innan jag var kapabel till att öppna dörren åt honom!
Haha, jag ber så hemskt mycket om ursäkt till sötshiban i förskott för vad som ev händer under halloween!
---
Jag håller på att avlida i blomsterträsket förövrigt.. uuuuuurshh!!! Känner mig ganska lost, och vet inte riktigt vad jag ska göra för att få det bättre med blomkransen. Knepiga former och har problem med att orientera mig i virrvarret, trots ordentliga stödlinjer. Jag tror att jag behöver djupare skuggor på blommorna längst fram men även få det att smälta ihop bättre.. samt skuggor mot hunden. Bladen längst bak kan nog få vara lite som de är, att de smälter in lite i bakgrunden? Svårtsvårtsvårt.
Du verkar behärska alla stilar! Siban skiljer sig ju väldigt mycket från kajorna och gladan men du ser ut att hitta helt rätt även här
Länge sedan jag gav mig på något åtminstone lite ambitiöst, men idag fick jag tillfälle på jobbet. (Jag har tolkat ett tema. Nån som kan tyda vilket?)
Visa bifogad fil 57852
Det känns som vi refererar till en specifik rysk apa, men jag lyckas inte lista ut referensen Cool bild dock!
Örat blev bra men jag tycker ögonen är det som verkligen höjer målningen, och även munnenPälspillande Tycker det blev lagom med detaljer och det var så sjukt skönt att få göra något jag känner mig säkrare på efter att ha varit så förvirrad bland alla blommor!
Fick inte färgen på bröst/hals att bete sig som jag ville alls, pappret började buckla sig, färgen stack iväg lite som den ville och innan jag visste ordet av var det permanent! Det blev lite flammigt och rörigt men har bestämt mig för att inte haka upp mig totalt på det. Lärt mig ngt istället och målningen blev ju inte direkt helt förstörd av det så vaf*n!
Min favorit del är örat, är supernöjd med det, haha!
Vad härliga dina målningar är. Kul att du uppdaterar.