Nya TrÅdar !!

S

soffeloffan

Hejsan alla ni ! Jag tycker att vi behöver lite fler trådar! Varje gång jag går är det samma tråd hela tiden ! Här finns inga nya ! :crazy: Så sätt igång och starta nya trådar ! :)

Sv: Nya TrÅdar !!

:idea: Kanske för att det inte hänt något, någonstans som kräver en ny egen tråd..

Du gjorde ju nyss en (den här)....................... :p :D

De flesta här kanske inte har något att berätta om som de tycker är intressant.

Finns det någon presentationstråd, där alla kan berätta lite kort om sig själva? Typ namn, ålder, vart i landet de bor, vad de har för djur osv?

Vad du vill! Bara det har med "Andra djur" att göra! Berätta om något av dina djur vettja! Hitta på något.

_Ninni_Hedblom_ skrev:
Finns det någon presentationstråd, där alla kan berätta lite kort om sig själva? Typ namn, ålder, vart i landet de bor, vad de har för djur osv?

Jag startar en sådan tråd

Liknande trådar

Bukefalos Jag tror detta passar bäst under Bukefalos men annars får moderator gärna flytta den eller ta bort om det på något sätt skulle vara...
Svar
5
· Visningar
520
Senast: Shaggy
·
Hemmet Blev lite inspirerad av min andra tråd här :rofl: Jag är verkligen ingen expert men tycker det är roligt när man går från start och...
2 3
Svar
48
· Visningar
1 293
Senast: Pilot
·
Utrustning Igår föll dottern av nya hästen, och jag inser att vi behöver komplettera vår garderob med en airbag. Ni som har sådan när ni rider...
Svar
0
· Visningar
265
Senast: Emma-pemma
·
Kläder & Bli fin Ja, ingen har väl missat att Naturskyddsföreningen kommit med den rekommendationen...
15 16 17
Svar
326
· Visningar
8 976
Senast: Enya
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar