Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Nu fattas bara två vinbergsnäckor jag har på gång. Då har jag totalt 23 sniglar. Av de ska 5 sniglar flytta, och förhoppningsvis ska 3 till flytta om de hittar nånstans att bo typ. (Moooodiiiiiiig, jag vet att du vill ha pannkakor!)
Sen är det stopp
försöker få mina att dvala nu, så att de inte lägger fler ägg Stoppade in ett gäng ägg och nykläckta i frysen pga av flugorna tyckte om samma förhållanden till deras ungar
Men lugn, jag har ett 60tal som lever och frodas
Jag hoppas du vet att dvala brukar användas för att få de att lägga mer ägg va? De brukar vilja greja med sånt när de vaknar Själv håller jag mig till att gräva efter ägg varje dag bara, funkar prima. Så är det ju bara att frysa in äggen direkt. Nyfödda skulle jag däremot inte frysa in, skulle aldrig ha hjärta till det
Mig vill haaa! Men bara om jag blir av med 3 pannkakor.
Huh, har du de ute?! Men hallå, det är ju alldeles för kallt för några stackars afrikanska sniglar att bo ute nu! Dvala öht är inte naturligt för de, för det blir inte så kallt i afrika...
Ska jag vara helt ärlig så tycker jag inte att det låter spec djurvänligt...
Hästmänniskan
Hej!
Jag är 14 år och älskar hästar över allt annat (förstås);)
Jag behöver tips och råd om hur vida jag ska göra med en svårhanterlig...
Juridik & Ekonomi
Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
Hästnyheter Alltså jag går sista året på veterinärutbildningen just nu och vi har pratat en del om just hur man kan föreslå tex avlivning på ett bra...