R
Raderad medlem 68338
Hittade en lampa idag
Visa bifogad fil 18623
Fin!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hittade en lampa idag
Visa bifogad fil 18623
Jag köpte ett par nya ballerina för ett tag sedan och använde dem för första gången häromdagen. Fett obekväma men fina .
Visa bifogad fil 18669
Tack!Fina
Blev nyfiken på din väska, vad är det för någon?
Tack!
Väskan är en superfin väska jag köpte på Accent för nåt år sen . Vet inte märket men tror den kostade omkring 1600 SEK.
Ha! Där ser man . Min är axelrem (och kortare handtag så man kan ha den som en handväska över armen) och rymmer en MacBook Air inuti. Jag älskar den! Kan fota den nån dag om du vill se hur den ser ut (är inte på samma plats som den för närvarande, men förmodligen om några dagar ).Men, köpte också en väska i samma färg från Accent fast nyligen
Ser ut som din är med en axelrem? Letar efter något sådant i samma färg nämligen. Den jag köpte nyligen är en ryggsäck.
Ha! Där ser man . Min är axelrem (och kortare handtag så man kan ha den som en handväska över armen) och rymmer en MacBook Air inuti. Jag älskar den! Kan fota den nån dag om du vill se hur den ser ut (är inte på samma plats som den för närvarande, men förmodligen om några dagar ).
Handlat lite skincare på rea
1. Oil cleanser
2. Foam cleanser
3. Toner
4. Essence
5. Aloe gel, typ det bästa jag någonsin köpt. Den har bl.a. läkt en fläck/knöl jag var helt inställd på att det var någon slags melanom.
6. Ansiktmasker
7. Läpp-mask för nattbruk
8. Nattcreme
9. Hårinpackning
Allt är anpassat för mig som är torr, torr hud, torrt hår, torra nagelband. Det slank även med ett par extra saker som en primer med solskyddsfaktor (), och ett fransserum because why not *shrug*
Kan berätta att de är SMÅ i storleken
Enligt storlekstabellen för tights från just det märket så låg jag mitt mellan storlek xs och s. Jag mätte noga. Köpte i s och tänkte "bättre att de är lite stora, så kanske de blir varmare". Tja. Jag kommer knappt i dem. Det går. Men det är preciiiiis. Hade jag vetat det så skulle jag nog köpt en storlek större (men det är inte tillräckligt störande för att jag ska orka med trasslet att byta nu, dessutom är jag för stunden något större än vanligt pga extremt godisintag senaste tiden och räknar med att ändra det typ.. nu).
Har tokigt ont i fötterna nu, men hittade ett par skor som fungerade. Det var dock morsans skor, så nu halvt om halvt spontanshoppade jag egna (har funderat på sådana länge men inte riktigt kunnat motivera det för mig).
Sååå nu har jag köpt mitt kanske 10e par Merrell-skor
Åh knyttet !Kan vara så att jag köpt ytterligare en Muminmugg
Visa bifogad fil 18692
Jag har haft 3 par såna Tycker dock att sulan slits väldigt fort undertill och att de är rätt hala men de är sköna och smidiga att bara hoppa i.Har tokigt ont i fötterna nu, men hittade ett par skor som fungerade. Det var dock morsans skor, så nu halvt om halvt spontanshoppade jag egna (har funderat på sådana länge men inte riktigt kunnat motivera det för mig).
Sååå nu har jag köpt mitt kanske 10e par Merrell-skor
Är mycket intresserad av att testa aloe vera-gelen, minns du var du köpte den?
Amazon.co.uk Har precis fått hem en order med tre till av den