Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Den är... Helt... Galen!!!Behövde en snygg klassisk typ trenchcoat. Köpte denna. Inser sen att jag ser ut som en spårad blandning mellan penntroll, rumpnisse/dvärg och östermalmstant. Får se om den blir kvar. Men kul är den ju absolut
Visa bifogad fil 18886
Gud så vackert!Gick förbi ett marknadsstånd på väg till tåget och blev blixtförälskad i ett halsband. Det är handgjort och tillverkat av ett riktigt björklöv som torkats, målats och klätts i koppar. Ser så mycket fram emot att använda det i höst!
Visa bifogad fil 18896
Tack, visst är det?! Helt omöjligt att inte slå till!Gud så vackert!
MEN så fint! Något sådant hade jag älskat att ha, och jag använder inte ens halsbandGick förbi ett marknadsstånd på väg till tåget och blev blixtförälskad i ett halsband. Det är handgjort och tillverkat av ett riktigt björklöv som torkats, målats och klätts i koppar. Ser så mycket fram emot att använda det i höst!
Visa bifogad fil 18896
Åh, den ser ju ut som en karamell! Älskart!Behövde en snygg klassisk typ trenchcoat. Köpte denna. Inser sen att jag ser ut som en spårad blandning mellan penntroll, rumpnisse/dvärg och östermalmstant. Får se om den blir kvar. Men kul är den ju absolut
Visa bifogad fil 18886
Samma visning som den fula knytblusen.
Tror det är väldigt tveksamt om XXL kan ta hem skorna till dig, hade trott mer på det om det var typ Löplabbet. Om rean är bra så säger jag köp nu!Åh... Jag villhöver de här:
Nu är bara frågan... Ska jag köpa dem imorgon (de är på rea t.o.m. då) eller hoppas på att kunna köpa dem i vinter för det skobidrag jag får från jobbet då..? De är på rea på XXL nu. Mitt skobidrag måste användas på team sportia och de har inte de här i lager, men de har andra skor från Merrell, så jag tänker att de kanske kan ta hem de här skorna åt mig om jag säger till. Tror ni det fungerar?