Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Wow! Supercool duschvägg! Tack för inspirationenJag har köpt lägenhet! Längtar redan efter mitt nya snygga badrum!Visa bifogad fil 19177Visa bifogad fil 19177
Fick för mig att prova en klänning idag, för den var blå och jag har tänkt mig att en blå, lång klänning vore fint.
Nu vet jag inte vad jag tycker, och framförallt vet jag INTE när jag skulle använda den om jag köpte den, såå den blev kvar i affären... Men ja. Vad ska jag tycka?
Besökte Rusta och fick med mig detta
Det står verkligen mitt namn på de där tallrikarna.
Åh! Har du hunnit använda tallrikarna? Spanat in dom men vill inte ha såna som gnisslar och skär i öronen när man skär lite för hårt mot materialet
Så frågan är, är dom gnisselfria?
Jag invigde en tallrik igår och det gick utmärkt att äta två kantarelltoasts med kniv och gaffel utan gnissel . Jag har iof aldrig upplevt det problemet så jag är kanske gnissel-immun. Du kanske får köpa en först och gnisseltesta den? . Ska bli spännande att se hur de står sig över tid, jag är lite orolig för repor och slitage eftersom de är så billiga. Men så fina!
Blev lite shopping tidigare ikväll. Allting från H&M:
Vit kritstrecksrandig bastopp, marin bastopp, svart kritstrecksrandig bastopp (som den vita fast omvänt)
Rosa skjorta med supertunna ränder och prickar, blå kritstrecksrandig skjorta med körsbär, kritstrecksrandig marint inspirerad kavaj. Är faktiskt riktigt nöjd!
Igår fyllde jag år så har fått detta i present av maken och barnen
Träningströja från soc. Fastnade för kragen!
Löparjacka från Soc. Lite tjockare än en vanlig tunn och är utformad för höst/vinter och mönstret på är reflex så kommer synas bra
Du gillar kritstrecksrandigt va?
Fick för mig att prova en klänning idag, för den var blå och jag har tänkt mig att en blå, lång klänning vore fint.
Nu vet jag inte vad jag tycker, och framförallt vet jag INTE när jag skulle använda den om jag köpte den, såå den blev kvar i affären... Men ja. Vad ska jag tycka? En sak som jag inte gillar är att den är som smalast uppe på revbenen. Min midja sitter lite längre ner än så men där börjar den gå utåt istället. Men så är det med alla klänningar. Det kanske "ska" vara så av någon anledning..?
Snygga träningskläder! Stadium?