Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Egentligen köpte jag dessa för drygt en vecka sen, men jag hämtade ut paketet idag. Smycken till öronen! Vikter i rosenkvarts, pluggar i glas och trä. Klistermärken brukar de skicka med på köpet
Visa bifogad fil 62356
Har du nåt klistermärke du vill bli av med?
Kan säkert tänkas, vet inte riktigt vad jag ska göra med dem. Vill du ha ett pm med bättre bild när jag plockat ut de som jag vill ha kvar? (Kan ta några dagar iom rätt fullbokad nyårsvecka, men skickar gärna vidare om det är nåt som du vill ha. )
MÅSTE HA! Vill du pma var du hittat den??
MÅSTE HA! Vill du pma var du hittat den??
Nummer två var riktigt finSkulle egentligen bara köpa morgontofflor (sjukt otippat, jag vet, men de jag har gav upp fullständigt häromdagen och jag behöver morgontofflor i mitt liv), men så råkade de ha rea på lite klänningar också. Är helt inställd på att de kommer se konstiga ut på mig, åtminstone den första, men man kan ju i alla fall testa!
Och ja, det blev morgontofflor också
Ja, ju mer jag tittar på den desto mer gillar jag den! Den kostade ynka 90 kronor, så såvida den inte sitter helt katastrofalt illa på mig lär jag behålla denNummer två var riktigt fin
Först när du skrev om morgontofflor och jag såg första bilden så tänkte jag att du råkat köpa ett par högklackade skor också Den klänningen såg ut att ha spännande ärmar!Skulle egentligen bara köpa morgontofflor (sjukt otippat, jag vet, men de jag har gav upp fullständigt häromdagen och jag behöver morgontofflor i mitt liv), men så råkade de ha rea på lite klänningar också. Är helt inställd på att de kommer se konstiga ut på mig, åtminstone den första, men man kan ju i alla fall testa!
Och ja, det blev morgontofflor också