Wow jättefin!!!
Ääälskar den!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Wow jättefin!!!
Snygg och stilrenEfter att ha rensat ur nästan hela min garderob efter sommaren och skänkt/sålt det mesta har jag nästintill fått gå naken sedan dess. Jag har varit tre vändor på stan utan att hittat något jag vill ha. Tänker att jag ska bli mer restriktiv med vad jag köper och enbart köpa saker med stor omsorg, som sitter bra och sannolikt håller länge. Inget mer slit-och-släng med andra ord, och inga mer förhastade köp som egentligen inte är helt vad jag söker.
Nu hittade jag tillslut denna tidlösa som jag tror kommer bli välanvänd många år framöver Var dessutom på jakt efter ett smalt svart skärp som passar till några av mina andra klänningar så det var ju bra på så vis också.
Visa bifogad fil 37454
Så läckra byxor! Vad är det för märke?Nya byxor, lite stora i midjan så jag lär få ta in dom, men går jag ner en storlek så får nog inte min stackars röv plats.
Är det en retroväska? Jag börjar uppenbarligen bli mycket gammal...Redo för nästa års vandringar! (Klart jag ska ha retroväska )
Visa bifogad fil 60152
Är det en retroväska? Jag börjar uppenbarligen bli mycket gammal...
Redo för nästa års vandringar! (Klart jag ska ha retroväska )
Visa bifogad fil 60152
Jag har också en Shosho och den är underbar. Är det damvarianten? Jag har superkort rygg fast jag inte är kort och den "vanliga" säcken satt bedrövligt på mig.
Åh! Sån keps vill jag ha! Älskar din stil för övrigt.
Åh! Sån keps vill jag ha! Älskar din stil för övrigt.
Så fina! Full förståelse att de hamnade i shoppingkorgen