Åh, de var fina och ser sköna ut
Ubersköna och lätta
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Åh, de var fina och ser sköna ut
Jag har beställt hem en klänning. Inte av någon trevlig anledning tyvärr, utan det var mest för att jag insåg att jag inte hade något begravnings-vänligt i garderoben. De enda svarta klädesplagg jag äger är antingen festklänningar, businesskläder eller träningskläder
Tror ni att denna funkar? Tänkte ha den med ett par tunna svarta strumpbyxor och klackade boots i så fall. Den kommer att vara ett par centimeter längre på mig då modellen är längre men har "min" storlek på sig.
Visa bifogad fil 57058
Japp, den kom förra veckan. Den var helt okej, satt bra och var lagom lång och sådär. Vad som däremot inte syns på bilderna är att den har vääärldens ballongärm vilket såg lite konstigt ut, det blev liksom helt oproportionerligt. Så den fick åka tillbaka igen och jag ska försöka hitta ett annat alternativ när jag är i Sverige nästa vecka!Jag ar lite nyfiken- har klannningen kommit, hur passade den?
Jag har shoppat lopklader for ett kallare och morkare vader - tyvarr verkar det vara svart att hitta tights som bade har en sidoficka for telefonen och reflexer!
Blev ytterligare ett par av tights jag redan har och gillar, som iallafall har stora fina fickor pa laren!
Har ytterligare sportBHs, vantar, pannband och en lampa pa vag i posten
Snygga! Helt rätt med peppningen, ska försöka anamma det själv
@pepp Vad har du nu/till vilken storlek vill du på öronen? (Nyfiken )