Har 10 nu, vill ha upp till 14 eller 16. Får se hur det går. Var så längesen jag töjde
Vad har du?
Åh, kul!
Mina är 12mm (eller nä, de är faktiskt 13mm om en ska vara noga, provade idag. Men jag använder 12mm doubble flared pluggar).
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Har 10 nu, vill ha upp till 14 eller 16. Får se hur det går. Var så längesen jag töjde
Vad har du?
Åh, kul!
Mina är 12mm (eller nä, de är faktiskt 13mm om en ska vara noga, provade idag. Men jag använder 12mm doubble flared pluggar).
Snyggt! Tycker det är finare med tunnlar osv när de är lite större
Sen såg jag att det fanns halvtunnlar som jag blev extremt sugen på!
Jag tror att jag vet vilka du tänker på, de ser häftiga ut . Det finns så mycket smycken som är snyggare (för att detaljerna på dem kommer till sin rätt) när smyckena blir större - åtminstone 14mm - tycker jag. Lite därför som jag tror att jag kommer att gå upp till 14mm framöver, ändå..
Om du inte redan gjort det, så tipsar jag om att spana in Ask and Embla - de har sjukt mycket fint!
Och nu ska jag sluta gå ot i den här tråden. Sorry..
Fin! Du får trä på dig den uppifrånJag har shoppat en kjol som jag tror att jag inte kommer få upp över höfterna, men större storlek kommer vara massiv i midjan. Blir spännande att se hur den kommer sitta. Blev lite annat med, som jag kanske är tveksam på nu i efterhand. Typiskt mig.
Visa bifogad fil 59147
Fin! Du får trä på dig den uppifrån
Typiskt!Mina axlar är bredare än mina höfter tyvärr.
Typiskt!
Åh vilket kaffe är det?Beställde en ny omgång med kläder, valde oversize kläder nu så att det inte kan gå fel med passformen haha.
Men bästa inköpet på senaste tiden, köpte en Chemex och vanilj kaffe. FY VAD GOTT.
Åh vilket kaffe är det?
Alltid funderat på om det är som det säger med chemex att kaffet liksom ska bli "lenare" pga det speciella filtret.
Wow jättefin!!!