De där har jag, och de är toppen! Jag går ju med två hundar i midjebälte, så det är toppen med lite dubbar på som bromshjälp
Men så gött! Alltid skönt att få höra att man gjort ett bra köp!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
De där har jag, och de är toppen! Jag går ju med två hundar i midjebälte, så det är toppen med lite dubbar på som bromshjälp
Har beställt denna till våran höstfest med jobbet tänker mig dr martens kängor till om den nu sitter bra.
Visa bifogad fil 37818
Jätte fin , var hittar man en sån?
Monki
Tack, måste dit och titta, såg ut som ett sånt super plagg som man kan ha till olika anledningar och klä upp/ned blir säkert riktigt snyggt med Dr Martens till
Har köpt mig ett par kängor. Äkta kvalitet från Sneaky Steve, supersköna, snyggare irl och riktiga vaxade skosnören. Kingdom är en herrmodell, då jag tröttnade på att leta efter en likvärdig sko på dam-sidan. Tydligen är det helt omöjligt höga krav att hitta en rejäl känga i läder, med ordentlig sula, ordentligt varmfodrad och i combat-modell.
Visa bifogad fil 37806
Men åh TACKUtsäkta OT. Du är sååå snygg @Fazeem !!!
Är det "vanliga" bläckpennor med andra färger än svart/"bläckblå"/röd? Jag har nämligen letat efter detta för jobbet där jag skulle behöva mer än tre färger men det måste vara bläck och får inte kladda, alltså inte behöva någon "torktid".Jag köpte tre nya pennor igår, den ljusblåa, mörkblåa och svarta (bild lånad från google, hittade ingen där bara mina färger var med). Denna gången blev det med något mönster/målning på då det var samma som de vanliga men 25kr/st istället för 39kr/st
Det är så mycket enklare att skriva nu när jag har pennor med bläck i igen och inte pennor där bläcket nästan är slut och inte alltid kommer fram.
Visa bifogad fil 38163
Är det "vanliga" bläckpennor med andra färger än svart/"bläckblå"/röd? Jag har nämligen letat efter detta för jobbet där jag skulle behöva mer än tre färger men det måste vara bläck och får inte kladda, alltså inte behöva någon "torktid".