Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Eftersom att jag inte "får" ha mitt hår i massa kul färger längre (uppskattas ej på jobb) så bestämde jag mig för att ändra färg på något annat! Så jag har shoppat färgade linser Köpte Sterling grey och blue
Visa bifogad fil 37456
Vad kul, det där har jag funderat på ibland. Vad kostar de?
Jag har köpt en sån här:
Visa bifogad fil 37457
Har blivit besatt av skjortklänningar senaste veckan. När jag tog bort min häst för en månad sen (RIP) insåg jag att jag inte ens visste vilka kläder jag gillade längre, för alla pengar har gått till honom. Men nu har jag något att utgå ifrån.
Jag har köpt en sån här:
Visa bifogad fil 37457
Har blivit besatt av skjortklänningar senaste veckan. När jag tog bort min häst för en månad sen (RIP) insåg jag att jag inte ens visste vilka kläder jag gillade längre, för alla pengar har gått till honom. Men nu har jag något att utgå ifrån.
tack! Den går att variera rätt mkt också. Lite konstigt material (viskos tror jag?) men annars all good.Sjukt snygg! Jag har också varit inne i en skjortklänning-fas ett tag. Passar till allt!
Ja, hoppas de funkar bra! Just dessa kostar 250kr/box och då är det 2 linser i varje box. Det finns billigare och dyrare märken men eftersom jag använder just detta märket till vardags så tänkte jag att de är det säkraste kortet. Jag har ju synfel så behövde beställa linser med styrka.
Nya skor! Blir ju så mycket skogspromenader så idag klickade jag hem ett par såna här Visa bifogad fil 37536