Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Köpte en ny iPhone också, köpte dock inte nån ny modell utan det blev en 8plus igen. Tycker skillnaden är för liten och va nöjd med den förra, det vackra barnet dödade den tyvärr så jag va tvungen. Bästa med köpet är dock att maken betalade
Jag måste också köpa en ny mobil. Att den överlevt i tre år är ett mirakel givet åtminstone tre bad, flertalet fall (varav ett där den studsade ner för en stentrappa...), den har glömts ute i både sol och kyla och använts enormt mycket. Nu har den dock börjat tappa lite, batteritiden är verkligen inte vad den en gång var, kameran strular, jag kan bara prata i telefon med handsfree och en del andra grejer.
Det är ju dock så inihelvete dyrt med en ny telefon... Jag har just beställt nya glasögon och om fem veckor flyttar vi med allt vad det innebär, och det är ju inte alltför långt kvar till jul. Fyller år i oktober, kanske man kan rättfärdiga det med att maken får sponsra både som födelsedagspresent och julklapp (det blir dock bara en bokföringsteknisk åtgärd eftersom vi har gemensam ekonomi ). Dessa i-landsproblem...
Min har också fått bada, åka ner för trappor, blivit slängd i ilskeutbrott av tvååring mm mm. Kunde bara använda högtalaren eller i bilens handsfree annars hörde jag noll i telefonen. Maken va så innerligt trött på att jag sa -va?!! Hela tiden så idag fick han nog. Vi har delvis gemensam ekonomi men detta köp blev hans ”nöje”. Men å andra sidan, att få höra min vackra stämma är ju lätt värt ett antal tusenJag måste också köpa en ny mobil. Att den överlevt i tre år är ett mirakel givet åtminstone tre bad, flertalet fall (varav ett där den studsade ner för en stentrappa...), den har glömts ute i både sol och kyla och använts enormt mycket. Nu har den dock börjat tappa lite, batteritiden är verkligen inte vad den en gång var, kameran strular, jag kan bara prata i telefon med handsfree och en del andra grejer.
Det är ju dock så inihelvete dyrt med en ny telefon... Jag har just beställt nya glasögon och om fem veckor flyttar vi med allt vad det innebär, och det är ju inte alltför långt kvar till jul. Fyller år i oktober, kanske man kan rättfärdiga det med att maken får sponsra både som födelsedagspresent och julklapp (det blir dock bara en bokföringsteknisk åtgärd eftersom vi har gemensam ekonomi ). Dessa i-landsproblem...
Jag såg de där trosorna och köpte tre ungefär likadana jag också! Så sköna!Idag kostade jag på mig nya underkläder .
Det fanns bara en bh i den modellen på rea och det var min strlk. Plus att det kommit ny färg i "min" trosmodell som jag föll för direkt (brukar hålla utkik) och de matchade dessutom bh:n (den är mörkblå, ser ev svart ut på bilden), det kändes som ett tecken!
Ha ha! Läste detta igår. Idag beställde jag ett par cowboyboots... Har heller aldrig känt att jag behöver detta, men nu plötsligt... Har också breda fötter (eller breda och breda, mer en annan form på tårna ), och normalt bor jag i Keen-sandaler, men det funkar ju inte hela året.Ska kika om jag hittar den, måste erkänna att jag är lite sugen på deras cowboyboots, har aldrig gillat den stilen förut men dom var ju så snygga
Om den inte är skickad än borde du ju kunna höra av dig till kundservice och be att de ändrar din beställning?Köpt/beställt en iPhone 11 PRO Max. Men den kommer ju aldrig? Noll tålamod! Tog fel färg också, lyckas alltid ta antingen fel färg eller modell varenda gång jag förbeställer en ny iPhone..
Jag såg de där trosorna och köpte tre ungefär likadana jag också! Så sköna!
Jag gillade mönstret den här gångenJa visst är de! De är de enda trosorna jag köper!
Om den inte är skickad än borde du ju kunna höra av dig till kundservice och be att de ändrar din beställning?
Idag har jag shoppat ett par hörlurar! Det började bli lite väl glappigt med mina gamla, och dessutom fastnar de i precis allt när jag jobbar om jag inte är försiktig. Två av favoritkollegorna har hörlurar i liknande stil som de jag köpte nu och de är toknöjda, så ja, med lite tur blir även jag nöjd.