nya foton.

Netted

Trådstartare
tänkte posta lite bilder som jag fotade på lunchtravet idag.
sommarbilder från travbanan vill ni väl se? :) tyvärr hade jag solen i ögonen mestadels, men lite bilder lyckades jag ta som dög.

alfas abe lincoln
Alfas_Abe_Lincoln.jpg

tingby kungen
Kungenram.jpg

Tingbykungen.jpg

rob lagair
Rob_Lagair.jpg

tropical sun
Tropical_Sun.jpg

Sv: nya foton.

will leva
Will_leva.jpg

tres´d amour
Tresdamour.jpg

ann johsti
AnnJohsti.jpg

most important (som jag kom på nu att jag gjorde fin inför kriterieauktionen.. förstår varför de har slagrem på honom :angel: )
Most_Important.jpg

fina bilder! En var ju på rätt häst iallafall, men hur kunde du missa Reveur??!! :D Den favoritklumpen borde fastnat på nån bild! *inte alls partisk;))

haha! ja jag tänkte att jag skulle fota honom! men sen åt jag lite mat och så.. och sket i det :D ;)

Jättefina bilder... :idea:

Kul med lite fina foton även om man knappt vet vilka hästarna är, utom din förra passis och Vias häst då. :idea:

Liknande trådar

Dressyr Var iväg och red en LC:1 idag på en klubb ganska långt hemifrån. Det visade sig dock vara helt klart värt de 1 h 15 min det tog dit...
3 4 5
Svar
90
· Visningar
12 036
Senast: jemeni
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok För en dryg vecka sen så kraschade mitt minneskort i mobilen. Jag har backupat lite halvhjärtat då och då, men nu var det tyvärr ett tag...
Svar
0
· Visningar
440
Gnägg På "begäran" är jag tillbaka på Buke efter flera års uppehåll för en uppdatering. Fått två olika meddelanden på Facebook ang. den...
2 3
Svar
47
· Visningar
10 650
Senast: Askur
·
Ridning Ja jag tänkte bara starta en liten disskution, kanske lite onödig, jag vet inte. Men jag vill gärna diskutera med andra och deras...
Svar
10
· Visningar
2 548
Senast: MattiZ
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Valet i USA
  • Vad gör vi? Del CCVII
  • Vilket är ert favoritgodis?

Hund, Katt, Andra Djur