AmyPond 31 Jan 2013 #401 Sv: Nya bilder på pållarna (Del 4) *tove* och mysboll: Taaack!! Ska tala om för henne att hon är fin en extra gång imorgon Hon gör mig glad varje gång hon bockar och galopperar runt i hagen med sina yngre och jämnåriga kompisar
Sv: Nya bilder på pållarna (Del 4) *tove* och mysboll: Taaack!! Ska tala om för henne att hon är fin en extra gång imorgon Hon gör mig glad varje gång hon bockar och galopperar runt i hagen med sina yngre och jämnåriga kompisar
Gimlan 1 Feb 2013 #402 Sv: Nya bilder på pållarna (Del 4) Jättefin! Men då är jag svag för dubbelgulingar +att gamla hästar har något speciellt
Sv: Nya bilder på pållarna (Del 4) Jättefin! Men då är jag svag för dubbelgulingar +att gamla hästar har något speciellt
AmyPond 1 Feb 2013 #403 Sv: Nya bilder på pållarna (Del 4) Ja visst är de Är det en liknande jag skymtar på din profilbild?
urkella 1 Feb 2013 #404 Sv: Nya bilder på pållarna (Del 4) *kl* Släppte in min nya till de "gamla" idag
mysboll 1 Feb 2013 #405 Sv: Nya bilder på pållarna (Del 4) Hur många ska du ha egentligen? Är helt kär i din lilla mörka! Men den nya var oxå söööt!
Sv: Nya bilder på pållarna (Del 4) Hur många ska du ha egentligen? Är helt kär i din lilla mörka! Men den nya var oxå söööt!
urkella 1 Feb 2013 #406 Sv: Nya bilder på pållarna (Del 4) haha jag hoppas att det räcker med de 4 jag har nu XD Jag har väldigt lätt att skaffa något om jag tycker de är söta
Sv: Nya bilder på pållarna (Del 4) haha jag hoppas att det räcker med de 4 jag har nu XD Jag har väldigt lätt att skaffa något om jag tycker de är söta
Gimlan 1 Feb 2013 #407 Sv: Nya bilder på pållarna (Del 4) AmyPond skrev: Ja visst är de Är det en liknande jag skymtar på din profilbild? Klicka för att se mer... Jajjemän! Har ett femårigt (hur gick det till?) islandssto som med största sannolikhet är sotvit med ett eventuellt silveranlag Bild: Tim Kvick Förra året, just påbörjat inridning. Senast ändrad: 1 Feb 2013
Sv: Nya bilder på pållarna (Del 4) AmyPond skrev: Ja visst är de Är det en liknande jag skymtar på din profilbild? Klicka för att se mer... Jajjemän! Har ett femårigt (hur gick det till?) islandssto som med största sannolikhet är sotvit med ett eventuellt silveranlag Bild: Tim Kvick Förra året, just påbörjat inridning.
AmyPond 1 Feb 2013 #408 Sv: Nya bilder på pållarna (Del 4) Åh vilken underbar fluffhäst Hon ser supermysig ut! Senast ändrad: 1 Feb 2013
PopcornPlayer 1 Feb 2013 #410 Sv: Nya bilder på pållarna (Del 4) Kl Senaste tidens skörd Ponnyn Bilderna på bebisen o gamlingen kommer ngn annan gång, nu segade min dator ihop.
Sv: Nya bilder på pållarna (Del 4) Kl Senaste tidens skörd Ponnyn Bilderna på bebisen o gamlingen kommer ngn annan gång, nu segade min dator ihop.
urkella 1 Feb 2013 #411 Sv: Nya bilder på pållarna (Del 4) Ena shettisen är inte med på bild ja, men han är en brunskimmel Han var inte lika glad för att få en ny kompis så han höll sig undan
Sv: Nya bilder på pållarna (Del 4) Ena shettisen är inte med på bild ja, men han är en brunskimmel Han var inte lika glad för att få en ny kompis så han höll sig undan
Gesska 3 Feb 2013 #413 Sv: Nya bilder på pållarna (Del 4) Gillar din brunskimmel! Så söt! Här kommer en connemara till, fast en gamling Diamant har ju hunnit bli 20år nu... Även om han tror att han är max 5år Mattes
Sv: Nya bilder på pållarna (Del 4) Gillar din brunskimmel! Så söt! Här kommer en connemara till, fast en gamling Diamant har ju hunnit bli 20år nu... Även om han tror att han är max 5år Mattes
lil-sis 3 Feb 2013 #415 Sv: Nya bilder på pållarna (Del 4) Brunskimmeln är e XL Broderick u Hold Bellarina Skylark ue Brantshammar Bell Dara Den bruna är e Aladdin u Önnarps Kelly ue Backudden Mountain Haze Den bruna är lånad och brunskimmeln min
Sv: Nya bilder på pållarna (Del 4) Brunskimmeln är e XL Broderick u Hold Bellarina Skylark ue Brantshammar Bell Dara Den bruna är e Aladdin u Önnarps Kelly ue Backudden Mountain Haze Den bruna är lånad och brunskimmeln min
mazariin 3 Feb 2013 #416 Sv: Nya bilder på pållarna (Del 4) KL En bild från dagen, körde för första gången själv hästen till dressyrträningen, gick super (både körandet och träningen ).
Sv: Nya bilder på pållarna (Del 4) KL En bild från dagen, körde för första gången själv hästen till dressyrträningen, gick super (både körandet och träningen ).
Seabaz Trådstartare 3 Feb 2013 #419 Sv: Nya bilder på pållarna (Del 4) en connemara till... Jo det är faktiskt en häst... och rasen är connemara e: Spinway Corona
Sv: Nya bilder på pållarna (Del 4) en connemara till... Jo det är faktiskt en häst... och rasen är connemara e: Spinway Corona