Nya bilder på pållarna (Del 4)

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Nya bilder på pållarna (Del 4)

Valle i sitt nya träns! Han passar faktiskt myycket bättre i svart än brunt.

54ac48c1fe8b067db654b1448b941c8b.jpg

Tack :bow:

Jag är nöjd ja :angel: Trots att det inte var jag som tog bilden, bra med kompisar som har lite bättre kameror och objektiv...(och foto- och redigeringskunskap).

Men lite hjälpte jag till - såg till att sätta fart på damerna i hagen. :p

Ser härligt ut!

Jag har haft funderingar på liknande, men blev lat och tänkte att det var jobbigt att pulsa i snö så jag hittade på något annat...

*KL

Jag var naiv nog att tro att bockningarna när jag tömkörde senast berodde på att jag lät henne hoppa. Igår tömkörde jag henne som uppvärmning utan några hinder inblandade. Men det är uppenbarligen så att tömkörning är helt enkelt för händelselöst för en vinterpigg häst...

15-9_zps735b5dc5.jpg

16-9_zps3f65e4fd.jpg

Hon fick 3-4 små tokryck under tömkörningen, så jag kan ju erkänna att det inte kändes så lovande inför ridningen. Men jag satt upp ändå, såklart. Ninya var visserligen väldigt på men också väldigt snäll, till min lättnad, och var himla härlig :love:

Flyttar undan skänkeln i galopp
17-4_zps7fbbac35.jpg

Trav
19-4_zps068eaf18.jpg

21-4_zps59ad5d2f.jpg

Galopp
22-3_zpsc45eced2.jpg

Trav
23-1_zps6df89054.jpg

24-2_zpscf271a51.jpg

Precis vad jag också tänkte på!

..och vilken skutthäst i inlägget ovan!

+Niki

Haha ja hon har lite udda skimmeltäckning ;) Lustigt att det blev så eftersom alla ben var kolsvarta när hon var liten. Sen var hästen brun/grå som en liten mullvad, världens smidigaste färg! Synd att hon blev vit haha.

=)// Pink

Fick hem en liten sötnos på 20 år för snart 2 veckor sen :) Idag provade vi för första gången westernsadel och rida i repgrimma, vilket va succé jämfört med bett! Men nervös var jag, då han har vart väldigt knasig och spänd tidigare under ridturer, men han är väl min blivande westernhäst verkar det som :D
486061_10152434287315114_2108728983_n.jpg

Vad är det för fleecejacka/tröja du har ? väldigt härlig rosa färg. Och Ninya är som vanligt jättefin :) även när hon busar :p

VAD heter modellen på detta Bucastäcke?? Hur pass fodrat är det?

Bucas freedom FN, 200g fodring i täcket, halsdelen ofodrad. :) Finns också i 400g fodring med 150g i halsdelen. För övrigt världens bästa vintertäcke!! Slår t.o.m. Rhino & Amigo i passform åtminstone på min häst. :) Sitter som ett smäck!

DSC_0160_zps3478b894.jpg

Senast ändrad:
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
23
· Visningar
1 933
Hundhälsa Jag har en liten tik som har haft ett helt gäng juvertumörer. Hon är opererad 3 gånger för det, hon blir väldigt påverkad av dessa...
2
Svar
28
· Visningar
2 686
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 295
Senast: Gabby_Ossi
·
Hästmänniskan Hej! Behöver få skriva av mig lite och kanske få någon idé på hur jag ska resonera då jag känner mig så ensam med tankarna. Lite...
2
Svar
27
· Visningar
8 460
Senast: tuaphua
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar