Nya bilder på pållarna (Del 4)

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Nya bilder på pållarna (Del 4)

Åh - jag vill också¨ha isfira ridvägar!
(Efter ett par veckor med isgata och de snötäckta fält som är kvar är inte heller kul att gå på för hästarna)

Urkella: sötnosarna!

Lil-sis: Har din brunskimmel också börjat fälla eller har den inte blivit helbrun över vintern? (Min svartskimmel började fälla för ett par veckor sedan när det var närmare -15 och är nu inte längre helsvart, även om han knappt varit det i år)

Så fin han är och vilken bra bild :) Jag gjorde en kopia och lekte lite med bilden. Den är nu min skrivbordsbakgrund :love:

DSC_0003_zpsdc2534be.jpg

*KL

En av favoritbilderna från gårdagen pass med Ninya. Pigg och över-reaktiv just nu, men himla härlig :love:

5-16_zps10020354.jpg

Det vet du väll ;)

Och jag hade lekt lite med en redan, den var mycket mörkare från början, men det går ju alltid att utveckla lite. Jag har bara lärt mig så basic att jag ibland kan rädda bilderna som är för mörka...

Släpp ner knäna! Men jag, som många andra är djupt imponerad av er utveckling! Go girls!

KL
485333_10151497409149612_1077548844_n.jpg

Min älskade Saga (från Lund f. -01). Dålig bild men vilken bild som helst och tanken på henne får mig att le :)

Släpp ner knäna! Men jag, som många andra är djupt imponerad av er utveckling! Go girls!

Jag tror vinkeln (och handtaget på gjorden framför benet) lurar ögat. Hon är betydligt rundare/bredare än hon kanske ser ut så att ha ha så mycket längre/rakare ben kan jag inte utan att knäcka någonting tror jag...

Tack så mycket! :o:)

Senast ändrad:

Du ser alltid så glad ut på dina bilder, dessutom är er utveckling mycket rolig att se :bow: :)

Hehe där var det full rulle! Han ser ut att ha riktigt kul iaf :D

*KL
Vi var ute och lekte i snön idag.

Cardifeb2013_zpsac1d60fa.jpg

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
23
· Visningar
1 936
Hundhälsa Jag har en liten tik som har haft ett helt gäng juvertumörer. Hon är opererad 3 gånger för det, hon blir väldigt påverkad av dessa...
2
Svar
28
· Visningar
2 686
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 295
Senast: Gabby_Ossi
·
Hästmänniskan Hej! Behöver få skriva av mig lite och kanske få någon idé på hur jag ska resonera då jag känner mig så ensam med tankarna. Lite...
2
Svar
27
· Visningar
8 460
Senast: tuaphua
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar