Nya bilder på pållarna (Del 4)

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Nya bilder på pållarna (Del 4)

KL

ny här i tråden :)

lägger ut en bild på min plutt från idag!

26361_10152535321285324_826667411_n.jpg

eftersom jag i dagsläget har ridförbud så fick det bli mulpussande ist :D :love:

Vilka små sötnosar!

(Gälller även Urkellas småttningar).

Får jag presentera vad som troligen kommer bli högst mode 2013:
DSC_0001-1.jpg

Status dagen innan:
DSC_0014-1.jpg

Haha!! Omg :eek::rofl::rofl:

Fy för att få ut dem från den långa luggen!!
Ska väl kanske inte säga något egentligen, men har väl dragit ut sådär MAX 10 st på ALLA ÅR som jag haft med hästar att göra :D:D

Jo, det var kul att plocka ut dem :p...

Men, jag spår att detta är det nya efter allt bling bling - tuppera luggen maximalt och sätt i några naturinspirerade "spännen". :D

Varför skulle han annars försökt sig på detta - måste ju vara för att imponera på tjejerna?

VIlken häftig färgskillnad det blir på klippta och oklippta partier!

Jag hade det också väldigt ofta i somras - men aldrig riktigt så här illa.... Men det är kul med tislar i ahgen - vet inte varför de är som en magnet på hsätar för...

Jätte härliga bilder! Gillade nog den andra bilden mest :love: en sån vacker liten häst!

*kl*

Vad mycket snö alla har - fusk! :p

Vi hade litelite snö igår, sen regnade och sen frös det... Ordentlig isgata överallt nu. :cool:

Söndagstur med Lidos:

IMG_0665A_zps75580742.jpg

IMG_0664_zps754498da.jpg

IMG_0644_zps7b256a95.jpg

Jag är less på snöns - och under den är det isgata. Totalt hopplöst att jobba häst om de inte är rejält broddade och med snösulor sedan jul....

Scandi: Jag håller med - det blev konstigt nog till och med stil på det hela - något jag inte sett tidigare då det bara sett stökigt ut. Den där frisyren fick mig att tänka på några frisyrer från tidigare i historien...

KL

solen tittade fram en stund så vi passade på att ta lite bilder. Tyvärr orkade jag bara med en häst idag då jag är sjuk, men den andra får vara med någon annan dag!

dsc_0282_51263ec09606ee5303af9d9a.jpg

dsc_0265_51263ebd9606ee52f96ff58e.jpg

dsc_0309_51263ecf9606ee52f79c0907.jpg

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
23
· Visningar
1 940
Hundhälsa Jag har en liten tik som har haft ett helt gäng juvertumörer. Hon är opererad 3 gånger för det, hon blir väldigt påverkad av dessa...
2
Svar
28
· Visningar
2 686
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 295
Senast: Gabby_Ossi
·
Hästmänniskan Hej! Behöver få skriva av mig lite och kanske få någon idé på hur jag ska resonera då jag känner mig så ensam med tankarna. Lite...
2
Svar
27
· Visningar
8 461
Senast: tuaphua
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar