Nya bilder på pållarna (Del 4)

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Nya bilder på pållarna (Del 4)

Dottern har tagit på sig ansvaret att rida in Diesel :D
Ett varv i trädgården var aldeless lagomt!

1509887_10202390872751927_867384291_n.jpg

Jag å Diesel

1509887_10202390874911981_1507829279_n.jpg

Tack!
Han är bara 3,5 år ännu så mycket kommer hinna ändras innan han är "klar" men jag tror stenhårt på honom!

Spöket (säger du så? ;):D) är underbar! Har sagt det förut men tåls att sägas igen, tokfin! :love:

Precis en sån fast halvblodsmodell skulle jag vilja ha! :d

Väldigt söt liten påg! Lite OT, men är det samma som skadade sig "illa" för ett tag sedan?

Väldigt söt liten påg! Lite OT, men är det samma som skadade sig "illa" för ett tag sedan?

Han är söt som socker!
Nej, det är mitt sto. Hon är nu ofräsch i ett bakben och vilar fram till april..
Denna kille kom till oss av en ren slump :love:

Härliga bilder!!!:love:

(ps, djuren på bild 1, 2 och 4 är inte hästar, även om de är misstänkt lika tre av fem även hos mig...;) :D

Tack :D

Nä jag vet, men de går liksom med hästarna :angel: För övrigt trodde jag att jag lade upp bilderna i skogsmulletråden igår, inte i den här :o

Mina idag :)

Red f.ö. första lilla rundan ensam på min treåring idag, bilden togs strax innan :love:

3517pjt.jpg

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
23
· Visningar
2 013
Hundhälsa Jag har en liten tik som har haft ett helt gäng juvertumörer. Hon är opererad 3 gånger för det, hon blir väldigt påverkad av dessa...
2
Svar
28
· Visningar
2 692
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 329
Senast: Gabby_Ossi
·
Hästmänniskan Hej! Behöver få skriva av mig lite och kanske få någon idé på hur jag ska resonera då jag känner mig så ensam med tankarna. Lite...
2
Svar
27
· Visningar
8 475
Senast: tuaphua
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar