Nya bilder på pållarna (Del 4)

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Nya bilder på pållarna (Del 4)

Åh, så fina och välmående fåren ser ut!:love: Så ska en lycklig flock se ut, rena glada välmående djur, gärna av olika arter som trivs ihop...:)

För ovanlighetens skull lägger jag in en BILD:

Vår Prinsessa!:love:

Ja, Märta har lite hängbuk men det är inte så konstigt med tanke på alla lamm hon fått tidigare år (båda är pensionärer nu) men de är fina och goa :love: Borstar dem säkert 30 min varje dag för det är det bästa dem vet :D

Vi var ute på sluttningen och gosade idag :love:

img_0058_copy_52fe1faf88e59db8438c0758.jpg

img_0064_52fe1fb088e59db92a4352fd.jpg

img_0065_52fe1fb1e087c32512c4fede.jpg

img_0066_52fe1fb19606ee7b373ee2e9.jpg

img_0070_52fe1fb29606ee7a0a9954e8.jpg

img_0062_52fe1fafddf2b32331fb7fec.jpg

img_0056_52fe1fae2a6b227efe6a2f73.jpg

(Och ja, jag vet att de inte är pållar, men det finns ingen fårtråd och de är mina "shettissubstitut" :angel:)

img_0066_52fe1fb19606ee7b373ee2e9.jpg

img_0070_52fe1fb29606ee7a0a9954e8.jpg

(Och ja, jag vet att de inte är pållar, men det finns ingen fårtråd och de är mina "shettissubstitut" :angel:)

Översta bilden... :rofl: Ni är nästan lite lika där...:D

Andra bilden - :love: Lycka!

Finns det verkligen ingen fårtråd, på "Andra djur"..? Då FÅR du nog starta en...! Måste finnas massa folk här som har får!

Hahaha!! :D Mina får är bättre att ta selfies med än mina människovänner :angel:

De är så otroligt mysiga - och puss-sjuka! :love:

Jättefin! Men hade du inte en ny för inte så länge sen, en söt lurvig mörkbrun sak? :D

Tyvärr så fick jag lämna tillbaka den av lite olika orsaker. Så jag fick leta ny och då blev der denna!

Nämen fick du lämna tillbaka den ? Då fick de den inriden tillbaka :D

Den här ser ju hur mysig ut som helst, kan ju inte låta bli att se frysmärkningen, är det en varmblodig travare?

Ny i tråden. Så många fina, roliga, rara hästar det finns.
Jag har två Nordsvenskar. En 4-åring och en 24-åring och så här blir alla bilder jag försöker ta i hagen. Trots mina förök att få dem att fortsätta med sina affärer och inte låtsas om mig som bara vill ta tjusiga bilder i motljus struntar de i mig såklart och det slutar alltid med att jag ligger på rygg med kameran full av bilder på suddiga mular och pannluggar. Men innan det stadiet blir det en och annan man vill spara.
4-åringen:
IMG_2481.JPG

24-åringen
IMG_2489.jpg

Idag hade vi responsträning. Att lyssna på tryck och eftergift är ingen höjdare enligt Storm. :D
När hon väl insett att det inte fungerade att vara envis så var det inga problem att gå in och ur transporten. Vända och backa ut osv. :)

Det går bara att skratta åt trollet. :love: Hon är så himla underbar.

sgsg7etet_by_erehsidne-d76rb1c.jpg

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
23
· Visningar
2 014
Hundhälsa Jag har en liten tik som har haft ett helt gäng juvertumörer. Hon är opererad 3 gånger för det, hon blir väldigt påverkad av dessa...
2
Svar
28
· Visningar
2 692
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 329
Senast: Gabby_Ossi
·
Hästmänniskan Hej! Behöver få skriva av mig lite och kanske få någon idé på hur jag ska resonera då jag känner mig så ensam med tankarna. Lite...
2
Svar
27
· Visningar
8 475
Senast: tuaphua
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Dressyrsnack 17